Precies, ik ging dus ook al veel gangwars houden en had redelijk wat buurten overgenomen maar enkele missies later kwam ik dus op het nieuwe eiland (san fierro) en al me buurten waren wegOssje said:Dat lukt je dus niet. Mij is het nog nooit gelukt, dan komen ze met dikke guns enzo. Naarmate je vordert in het spel raakt je je hele buurd kwijt, dus doe geen moeite
Bas@ICE said:Als ik geen Vertanding & Overrange gekocht had vandaag had ik vanmiddag nog een Ps2 + Game gekocht, godver lijkt me echt vette game...
Kan trouwens de memorystick van een ps1 in een ps2 ?
Bas@ICE said:Als ik geen Vertanding & Overrange gekocht had vandaag had ik vanmiddag nog een Ps2 + Game gekocht, godver lijkt me echt vette game...
Kan trouwens de memorystick van een ps1 in een ps2 ?
Valt mee toch? je kon namelijk saven bij de caravansReeL said:kan dus neit met ps2 spellen op de ps2.. net ook ik was in een missie dat je zon getuige moet killen op het platteland
mja ik kill die kerel en dan moet je foto maken van het lijk en dan die foto saven..
was der te weinig ruimte :s kon ik dus eerst ps2 uitzette dan memorycard btje leegmake en dan weer die missie hale
ut vervelende is dus dat je zon pokke eind moet rijde voor die missie |-)
Ruben_09 said:Valt mee toch? je kon namelijk saven bij de caravans
/edit http://forum.scooterforum.net/forum/misc.php?do=showsmilies voor smilies
Robin@Zip said:Spel klinkt echt tof als je alles zo doorleest, iemand nog een ps2 gratis aan het weggeven?
denn1s said:is gta bij jullie ook nog steeds uitverkocht
Is idd erg tof om te doen, maar is niet de makkelijkste manier om aan geld te komen -:-Dirty_Dunk said:ik verdien me geld door te pimpen: hoeren naar klant brengen, onder tussen de volgende doen, ophalen enzzzz echt tof. Soms moet je de klant doden omdat tie niet betaald/misbruik maaktecht toffie