GT4 - Gran Turismo 4

half 10 sta ik voor de media markt, als ik dan naar de game afdeling ga, kan ik checken of ik em heb gewonnen (prijsvraag op mediamarkt.nl) zo niet dan koop ik em gelijk. dalijk even kijken of ik dat stuurtje kan regelen (driving force pro van logitech)

word lekker spelen hoor, ook GTR lekker spelen met dat stuurtje :D
 
Ik had in Oktober ak een Aqua aangeschaft voor GT4, in de veronderstelling dat die in December uit zou komen... Dat was ff een tegevaller ! ! ! ;(

Maar gelukkig heb k me met F1 '04 en GTA;SA ook prima kunnen vermaken op dat blauw strakke ding! :P

was btw weer opniuew begonnen met GT1!! +ralf+ ook vet :W
 
Een nieuw onderdeel van GT4 zijn de diverse online mogelijkheden. Maximaal zes virtuele coureurs kunnen het tegen elkaar opnemen. Ook zal de racegame de mogelijkheid bieden om met elkaar te chatten.


dit stond op bartsmit vandaag gelezen ik weet niet hoelang het er al op staat
maar dit klopt toch niet of toch wel ???????
 
Gisteren stond hij al in het interzoys krantje. Zonder dat er bij stond die en die datum release wat dus betekend dat die apen hem al hebben.
 
GT$ kan in deze staat nog steeds niet online, er zal in de toekomst een add-on volgen die t wel mogelijk maakt. Maar dat was al vermeld neem k aan.

Want bij het PS2 netwerk moet de developer/publisher van d egame zelf het hele online gebeuren beheren, en niet zoals bij Xbox Live! waar alles door microsoft gedaan wordt.

Want de makers van GT4 hebben dit netwerk gedeelte nog niet op poten staan. Omdat er zodra GT4 meteen online kon, er heeeel veeel mense glijk online wilde game, het netwerk/servers het dan niet aan zoude kunnen. Kortom ff geduld totdat de servers en netwerk oid is opgebouwd dan Add-on van 35 euro kope en Online GAmes maar :P
 
is de nieuwe gt4 nou PROLoGUE? want ik heb bij een vriend zitten spelen, en ik vond het maar vaag, je kon geen eens 2 player, en je moest eerst al die rijbewijs shit halen, en die cover zag er ook anders uit, hij was btw gekopieerd
 
Back
Top