GT4 - Gran Turismo 4

ik heb op me site een heel stuk over de psp geschreven, special voor jullie de link :)
de site is nog niet open dus ziet er nog gaar uit en in nog erg leeg..... niet op letten dus.

www.consolefreaks.tk

btw, als iemand wil meewerken dmv stukje schrijven voor de site.... PM!
 
350 euro ? Jezus dacht dat het ding rond de 180 ging kosten ofzo... :(

*edit

hij gaat ook 180 euro kosten denk ik...in amerika gaat ie $250 kosten en dat is omgerekend 190 euro ongeveer.
 
Last edited:
reken maar op een 200 - 220 euro of meer. Ik had em bijna gekocht maar ik ga me geld toch liever bewaren voor een auto :)
 
Ik weet bijna zeker dat ie rond de 300 gaat kosten. De PS2 was ook goedkoper in USA dan hier in Europa. Komt door die kut belastingen en invoerrechten enzo.

PSP is ook veelzijdiger ten opzichte van de Nintendo DS. Je kan MP3 erop zetten, films erop kijken en natuurlijk spellen spelen :p

Hier een klein bewijsje dat ie rond de 300eu gaat kosten:

Volgens de Duitse site MCVgamesmarkt.de zal de PlayStation Portable in Japan bij de lancering 33.000 Yen kosten. Dit werd hen op een persbijeenkomst verteld door Manfred Gerdes, Managing Director Duitsland van Sony Computer Entertainment Duitsland.

33.000 Yen komt neer op zo'n 245 euro en is dus twee keer zoveel als de lanceerprijs van de Nintendo Dual Screen, die in Japan 15.000 Yen zal kosten. Verwacht wordt de PlayStation Portable in Europa tussen de 299 en 349 euro zal kosten.

Bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=3316
 
ik wou em gister reserveren bij bart smit (online) omdat ie daar stond voor 50 euro, maar ik had gister geen tijd, ga ik nu kijken.... staat er voor 60!

maarjah, ik haal em wel bij media markt, daar zijn bijna alle game's 50/55 euro....

komt mooi uit :) 9 maart ben ik 11 uur uit van school :D
 
Back
Top