This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

ja.. hehe marcel had patat besteld... een curry voor mij.. en kreeg een mayo... toen zei ik dat ik curry had besteld.. maar dat het me niet uit maakte... kreeg ik toch nog een curry in mn hand gedrukt mocht ik die andere ook houden :*

Gisteren Grou, was een geslaagd dagje :W

Flink wat mensen gemeet en der waren ook wel wat ''leuke'' scooters 8P. Jammer dat er geen testbank was, maar goed tis niet anders. Het was natuurlijk helemaal jammer dat ik niet met me Speed Rox aanwezig kon zijn, maar goed daar is ook niets aan te doen

Maykel met zijn SR Max Biaggi had zijn carters en zijn Evo laten tunen door Twins, en die hebben we vrijdag opgehaald. Maar goed dan heb je carters een Evo maar dan rijd je scooter nog niet. Dus wij zijn tot laat doorgegaan om zijn scooter te laten rijden.
Hier wat foto's:

Zo laat kwamen we bij de werkplek aan om de krukas te plaatsen:

Wouter en Nick aan het beunen:

Wat leuke spulletjes:

Blok voor de helft in elkaar:

Toen was de krukas gemonteerd:

Hier een filmpje hoe iedereen bezig is
http://crew.scooter-freaks.nl/erik/Grou/Afbeelding 105.avi

Toen was de Evo gemonteerd met een goede squish en met de krukas:

Op weg naar het volgende adres om de rest van de spullen te monteren:

Met de haakse slijper de carters uitfrezen zodat de Evo poulies passen (en dat midden in de nacht 8P) :

Blok deronder:

Toen gingen Mark, Nick, Nino en ik naar huis aangezien Nick de volgende dag nog 200 km moest rijden:

Klaas was tot 4 uur gebleven, en Maykel heeft zelf tot half 6 aan zijn scooter zitten sleutelen.

De eerste scooters die ingeladen worden:

Onze sunshine aan het tanken

Big car, big tank (en hij was halfvol :O)

Volgende scooter:

Suicide granny, die liep gewoon over het kruispunt te rennen voor de vrachtwagen langs 8P

En dit zijn de Neo's van Douwe, de Aerox van Klaas en de Jog van Barry klaar om de vrachtwagen in te gaan:

[5th] :W

De Aerox van Michael met Speed, Malossi rotor en C21:

De mentale steun voor de lange reis

Uitladen die hap:

Klaas en Maykel:

Sponge Bob tuned scooter:

Scooters bij elkaar:

Helaas aan het eind nog een klein ongelukje, en wat daar verder is uitgekomen is nog niet bekend.

Kortom een geslaagd dagje.

waar gingen al die mensen zitten man? ook achterin? en als het een lange reis was. hoelang was die dan?

Ziet er zeker wel gezellig uit

op minder dan 9 minuten een krukas gemonteerd?

InsaneMalebrain said:
Van wie is deze Aerox met Jog spatbord + Spongebob trouwens? Wat is de setup?
Dat ding liep best hard en mooi 8)

Ding heeft zelfde setup als mij, dus speed, c20 keihin, carters fkt. Heb hem in elkaar gezet en afgesteld, hij liep idd goed , die gozer waartegen hij sprint is zipaman van het forum op mij scoot

Spasta said:
waar gingen al die mensen zitten man? ook achterin? en als het een lange reis was. hoelang was die dan?

weet niet meer hoe lang we erover hadden gedaan maar zoiezo kort

en zoals je zit op dat filmpie zit ie er perfect in je hoort hem heerluk draaien :W

het was een geslaagt dagie alleen jammer dat er geen testbank was maarja.
we gingen vijdag avond om 9 uur van huis weg en hadden het verkeer mee dus om 10:50 waren we op de camping en daar troffen we holfg en lucas aan en aan de overkant van hun zaten de SA mensen waar ik de stickers niet van mocht.
maar we gingen zaterdag weer om 3:00 naar huis.
was allemaal echt toppie alleen ben erg brak van die kisten bier en hamburgers
trouwens wel leuk dat nederland ook nog is in de kwart finale won

Remon said:
Ding heeft zelfde setup als mij, dus speed, c20 keihin, carters fkt. Heb hem in elkaar gezet en afgesteld, hij liep idd goed , die gozer waartegen hij sprint is zipaman van het forum op mij scoot

remon niet JUIST...

er zit geen keihin op maar een OKO op..

zo uit de doos gemonteerd en loopt prima..
niet afgesteld nix..
gwoon vlammen...

super geslaagde dag...
en holland ook nog eens door!!

hoi hoi...

laters nick

Spasta said:

Nou niemand ging 8erin de vrachtwagen, maar we waren met ze 14en en met 2 auto's en een vrachtwagen, 5 in de vr8, 4 in de ene auto, en 5 in de andere...

Die krukas was geloof ik een uur, maar we gebruiken een hele mooie werkplaats zoals je mischien wel ziet, dus alles was voorhanden... alleen jammer dat we geen tijd hadden om hem goed af te stellen...

Jeroen ik maak het hier ook ff openbaar, die rempotjes heb je van mij gecopiërd!!

FOEI you naughty boi.

Razma said:
PS: ik heb geen vlammende katana gezien @ sprints...

Ik zat ook al te zoeken @ sprints ik zag m rijden ( langzaam... dus heel netjes ) door de menigte.

Inne je zag er goed uit @ grou :* volgens mij was je helemaal in je sas