Tim_xsh said:wrom quote je mij en luk je over ontstoken wangen?
ik heb t over de paint die gewoon 1:1 is met die van marco
dat vind ik kansloos .
denk niet dat ik de enige ben
van wie die scoot is of wat de owner met zn kaak heeft boeit me geen reet
BurN said:Idd was marlon, klant van me. Mhr team meuk eronder...
RobinV said:Die neo's, was redelijk snel jah. 1e keer tegen hem was hij sneller weg als ik maar later kwam ik hem voorbij. 2e keer had ik van hem verloren. Ik vond hem niet echt super snel voor een getunede manston 2.
Tim_xsh said:die nep xsh rox was echt super kansloos vind ik .
Just Tune It said:T gaat er helemaal niet om wat er op dit moment gezegd wordt en door wie, t gaat erom dat iedereen in t algemeen altijd zo op elkaar zeikt! Je bent toch scooterliefhebber of niet? Dan moet je voor elke scoot respect hebben en niet gaan ........... over dat iemand dezelfde kleur heeft, net of Marco de 1ste is met die kleur, zoek es ff goed op internet en je zult genoeg geel-witte roxen vinden!
InsaneMalebrain said:Die gozer had volgens mij ook iets aan zijn kaken, leek net alsof die de hele dag zo'n big-ass wijnbal in zijn mond had :X
Dat was Marlon toch :?
mtv@JagQ said:Klopt de 1ste keer had je gewonnen maar toen was hij nog niet helemaal goed afgesteld :L .. want je kon moeilijk `s nachts om 2uur gaan blazen in een woonwijk. Bij de 2e sprint was hij goed afgesteld en won hij gelukkig +ralf+
RonaldV said:Vind t beetje jammer dat er altijd moeilijk word gedaan om dit soort dingen, laat iedereen gwoon in ze waarden, zoals diegene is, accepteer dat gwoon.
Lekker boeiend of ie iets kopieert, ik zou t alleen maar als compliment opvatten, omdat diegene hetzelfde als jou wilt hebbe, er is tegenwoordig toch niks meer orgineel.
RobinV said:Ik mis nog wat filmpjes !
Facilly said:En dan, als je weet of het tot de (on)bebouwde kom behoort...?