grote smurf

prong

Well-Known Member
Is het al iemand opgevallen dat in het nieuwe promotiefilmpje dat rechts voorrang krijgt ze het over bromfietsers hebben en dan grote smurf op een scooter met een oranje plaatje laten zien? Moet ik er dan ook maar een oranje plaatje op mijn bromscooter zetten?
 
Advertisement - register to remove this

Uh...
Nee, niet opgevallen
Die oranje plaatjes moet je zelf weten.
Als je dan een keer met een helm oprijd sta je wel voor lul
biggrin.gif


Zonder helm rijden is zoiezo dom, behalve als je 25 rijd. Maar ja, je moet het zelf weten.
 
Ha mensen, het is in ieder geval wel een leuke reclame, vooral dat toetertje van grote smurf, echt top!!! Die zou ik ook wel op me scoot willen hebben
wink.gif
!!!

MZZLS
 
De smurfen roeleren gewoon altijd al, ik keek er altijd naar, en ik vond knutsel echt wel het kewlst, daarom knutsel ik ook vaak aan mijn scooter, en mopper smurf was ook echt wel een held altijd, die had altijd overal wel een passende stoere opmerking over.
Die vader abraham is ook super stoer, jammer dat die geen liedjes meer in de top 40 heeft
smile.gif



Originally posted by DaHustler:
Ha mensen, het is in ieder geval wel een leuke reclame, vooral dat toetertje van grote smurf, echt top!!! Die zou ik ook wel op me scoot willen hebben
wink.gif
!!!

MZZLS
 
Originally posted by Jeroen L:
De smurfen roeleren gewoon altijd al, ik keek er altijd naar, en ik vond knutsel echt wel het kewlst, daarom knutsel ik ook vaak aan mijn scooter, en mopper smurf was ook echt wel een held altijd, die had altijd overal wel een passende stoere opmerking over.
Die vader abraham is ook super stoer, jammer dat die geen liedjes meer in de top 40 heeft
smile.gif




Ja, of als ze op reis gingen en aan grote smurf vroegen of het nog lang duurde, dat was ook wel humor
smile.gif


Alleen bij Smurf-In had ik zo mijn twijfels, zal wel een behoorlijke gang-bang zijn geweest... Alleen Potige Smurf
smile.gif
mocht niet meedoen...

Nu houd ik op, het wordt TE flauw...

Greetz.
 
En brilsmurf wordt altijd bruut mishandeld als hij weer iets slims zegt, gewoon door de lucht gegooid en dan komtie altijd ergens bij een bosje op z'n hoofd terecht en dan is z'n bril helemaal kapot en dan later heeft hij gelijk weer een nieuwe, is hij volgens mij veel geld aan kwijt aan al die brillen...
 
Nee joh!!!! Want Brilsmurf werkt bij Pearl en krijgt heeeeeeeel veeeeel korting!
smile.gif
het was ook leuk geweest om macho-smurf op zijn zwaar opgefokte scoot (met wheelie?)voorbij zien te toeren van rechts in plaats van grote smurf op zijn snorfiets!!!!:p
MZZLS
 
Back
Top