This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GP Bikes demo (nieuwe motorrace sim)

stoppie gaat wel, maar dan moet je zelf gaan lopen leunen,
maar dan vlieg je direct op je plaat, driften gaat dan ook, maar met hetzelfde resultaat.

grafspel, kom niet boven de 54.013 uit, ding blijft flippen in die opgaande bocht.
alles al geprobeerd met suspension, echt optimaal krijg ik het niet
 
Last edited:
heb ontdekt dat je het niet moet zoeken in je vering oid.
Je moet niet te veel/hard remmen, en je gas doseren.
 
Toch merk ik met verschillende verhoudingen dat hij beter de bocht ingaat, vooral met een zccht voorvering en harde achterving.

Maar dan begint het ding te flippen langs elke kant bij het inremmen van een bocht.
 
Ik rem aardig vroeg en hard in, en dan weer vol gas in de bocht. Dit moet je alleen niet doen bij die bocht die omhoog gaat want dan ga je schuiven.

Bij de 1e bocht en die bocht die omhoog loopt moet je niet vol gaan remmen in al die slipsporen die er staan dan ga je echt vaak op je plaat.

@NeoGeniX ;

Ik heb alle gearings 1 omhoog gezet, ik reed er gelijk een seconde af. Je hebt dan een hogere top, hij trekt alleen wat minder op maar ik kom niet onder me 3e versnelling op de baan dus dat boeit niet.
 
Bij die bocht omhoog laat ik em gewoon glijden hoor. gewoon het gas open houden. meestal houd ik em daar wel.
 
ik heb een 51,6 in de pocket. Maar als ik me snelste tussen tijden optel kom ik op een 50,9 uit .

Weet iemand hoe je de replays kan afspelen met een mediaspeler? ik heb een tof filmpje.
 
Kwalificatie banden schelen toch wel iets:+
[IR]http://i29.tinypic.com/24b2mid.jpg[/IR]
Als ik mijn snelste tijden optel dan moet een 50,7 kunnen.
 
vering is wel echt heel belangrijk idd.
Had de vering nogal verneukt en reed constant 43ers en 44ers.
nu met de standaard instellingen weer terug rijd ik constant lage 42ers.
een 41 zit er bij mij nog niet in helaas.
 
vering is wel echt heel belangrijk idd.
Had de vering nogal verneukt en reed constant 43ers en 44ers.
nu met de standaard instellingen weer terug rijd ik constant lage 42ers.
een 41 zit er bij mij nog niet in helaas.

Hoe rij jij zo hard
 
Hij bedoelt waarschijnlijk 50-ers Mijn absolute max is nu 51,2 en heb dat al met verschillende setups gehaald.. Iemand tips voor de vering?
 
vering is wel echt heel belangrijk idd.
Had de vering nogal verneukt en reed constant 43ers en 44ers.
nu met de standaard instellingen weer terug rijd ik constant lage 42ers.
een 41 zit er bij mij nog niet in helaas.
Dan houd je aardig gas in de bochten met zulke tijden:winner: