Ruud H. Well-Known Member 26 May 2008 #21 54.380 met toetsenbord en banden niet op soft 8) 1ste person is echt niet te doen
Ben Retired 26 May 2008 #25 xiphos said: Kan sneller, heb je banden al op soft staan? Click to expand... Wist niet eens dat je dit kon veranderen. Zal vanavond es kijke. Nu Pro Street.
xiphos said: Kan sneller, heb je banden al op soft staan? Click to expand... Wist niet eens dat je dit kon veranderen. Zal vanavond es kijke. Nu Pro Street.
Dennis ToetToet 26 May 2008 #26 1.07 vond GP500 stukken beter dan dit iig. niet iets om vaak te spelen
Niek Well-Known Member 26 May 2008 #27 54,288 snelste tijd, niet echt slecht, alleen de besturing is behoorlijk om te janken...
A.rnoldK Fryslân Membert 26 May 2008 #28 54:957 mijn best tijd tot nu toe ...Voorband op soft achter op medium..Vertanding op 13/33
NeoGeniX Husqvarna SM450R 26 May 2008 #29 Niek said: 54,288 snelste tijd, niet echt slecht, alleen de besturing is behoorlijk om te janken... Click to expand... Waarom is de besturing om te janken? Vind het prima sturen anders. Het is een simulatie geen motogp 07.
Niek said: 54,288 snelste tijd, niet echt slecht, alleen de besturing is behoorlijk om te janken... Click to expand... Waarom is de besturing om te janken? Vind het prima sturen anders. Het is een simulatie geen motogp 07.
NeoGeniX Husqvarna SM450R 27 May 2008 #31 Ik had 58.2 in de regen kan wel wat sneller maar vind regen maar niks. Mn record droog verbeteren lukt nog niet echt...snelste was 52.5 gister.
Ik had 58.2 in de regen kan wel wat sneller maar vind regen maar niks. Mn record droog verbeteren lukt nog niet echt...snelste was 52.5 gister.
xiphos 6,791 @ 150m 28 May 2008 #32 Tjonge jonge, je hebt veel assist aan zeg. Zag ik net bij mij, ff uit gezet en knalt dat ding met stoppie op de kop met remmen :W
Tjonge jonge, je hebt veel assist aan zeg. Zag ik net bij mij, ff uit gezet en knalt dat ding met stoppie op de kop met remmen :W
Roel' Well-Known Member 28 May 2008 #34 Mijn snelste is nu 53,5 in het droog. Sneller is me nog niet gelukt! Eigenlijk best een leuk spelletje
Mijn snelste is nu 53,5 in het droog. Sneller is me nog niet gelukt! Eigenlijk best een leuk spelletje
NeoGeniX Husqvarna SM450R 28 May 2008 #35 Zonder assists is het echt niet te doen met keyboard. Daarvoor heb je echt een analoge controller nodig.
Zonder assists is het echt niet te doen met keyboard. Daarvoor heb je echt een analoge controller nodig.
xiphos 6,791 @ 150m 28 May 2008 #36 NeoGeniX said: Zonder assists is het echt niet te doen met keyboard. Daarvoor heb je echt een analoge controller nodig. Click to expand... Je kan wel mooi driften :W
NeoGeniX said: Zonder assists is het echt niet te doen met keyboard. Daarvoor heb je echt een analoge controller nodig. Click to expand... Je kan wel mooi driften :W
B breugeltje Well-Known Member 28 May 2008 #37 kom niet onder de 55.000 met droog en toetsenbord. het is wel verslavend
NeoGeniX Husqvarna SM450R 28 May 2008 #38 Je kan btw ook de fuel minder zetten. Zal wel gewicht schelen. Maar wel kut als je net in een snel rondje zit en je zit opeens zonder benzine |(
Je kan btw ook de fuel minder zetten. Zal wel gewicht schelen. Maar wel kut als je net in een snel rondje zit en je zit opeens zonder benzine |(
NeoGeniX Husqvarna SM450R 28 May 2008 #39 Phew zat bijna over mn oude record. Beetje met de gearing lopen klooien verder. Dit was een leuke slide (en daarna een val )
Phew zat bijna over mn oude record. Beetje met de gearing lopen klooien verder. Dit was een leuke slide (en daarna een val )
Ben Retired 29 May 2008 #40 Boem. Mja , ik speel met analog controller... Is te prima te doen. Zowiezo beter race spellen met controller imo.
Boem. Mja , ik speel met analog controller... Is te prima te doen. Zowiezo beter race spellen met controller imo.