Groen beeld na nieuwe video kaart

Shane

A.k.a. Podolski
Hey

Ik heb sinds kort een nieuwe video kaart. En sinds ik die heb kan ik niet meer normaal films afspelen.. Het hele beeld wordt dan groen..:X

Ik heb elke codec die ik kon vinden al geprobeerd, maar niks werkt..

Weten jullie het miss?
 
Advertisement - register to remove this

ga ik ff proberen.. maar zou een beetje een raar verhaal zijn als ik niet normaal films kan kijken met de normale drivers..

Edit: komt denk ik door "splendid" dat is nieuw van asus.. is geintergreerd in de std drivers, en zorgt voor een betere beeldkwaliteit bij films.. denk dat daar wat fout gaat..
 
Groen beeld met films is puur de codecs. Pak VLC media player eens die moet het haast wel goed doen, die heeft een codec pack geintegreerd dacht ik.
 
ga het proberen.. Vlc Had ik eerst al maar daarna me pc opnieuw geinstalleerd..

Werkt dit dan ook voor divx? (online)
 
Ik had dit ook na een nieuwe videokaart. Drivers die bij de kaart zaten geïntalleerd , en die van nVidia.com. Toen kreeg ik ook constant die Splendid geval in beeld. Heb sindsdien het beeld nooit 100% in orde gekregen. Of te Groen , of te Rood of te Blauw... Heb toen K-Lite Mega Codec Pack geïnstalleerd , VLC Classic Meda Pleyer zat hier ook bij , sinds dien ook via Windows Media Player avi's kunnen aspelen , én perfect beeld. Kortom , codecs. ;)

http://codecpack.nl/klmcodec365.exe

Tijdend het intalleren gewoon alles selecteren , dan heb je in de toekomst ook geen problemen me afspelen van andere formaten. Ideaal programma. :W
 
Hmmm... Raar. Misschien wat kloten met de configuraties van de kleren zelf ? Minder groen oid ? Meer rood ? Meer blauw ? Probeer dat eens.
 
Je hebt het alleen met films? Of altijd? Anders zou het ook een brakke kabel kunnen zijn natuurlijk. Krijgt de kaart wel voldoende stroom, maw trekt de voeding het wel, misschien zit er een aparte ATX stroomaansluiting op de kaart?
 
Kabel heb ik nooit problemen mee gehad.. En heb het idd alleen bij films..

En waarom zou me voeding het niet trekken? zit een goede voeding in.. dus zie niet waarom niet.

Las van de week ergens dat het aan de HDMI aansluiting kon liggen.. dus probeer hem wel ff in de normale te doen..
 
Ik heb ook hetzelfde probleem, media player is groen beeld. en in VLC player is het beeld grijs, als ik vlc opnieuw geinstaleerd is het weg, zet de pc uit volgende dag weer aan is het weer grijs. Ik gebruik nu gewoon bs player en die doed het wel gewoon. Heb ook al super vaak windows opnieuw geinstaleerd. verschillende drivers en codec's maar het blijft er gewoon in. Dus messchiens moet je maar een andere player proberen. Dat helpt bij mij wel in iedergeval.
 
het kan ook je kaart zelf liggen, heb zelf all aardig wat problemen gehad met de hd2600 en hd2900 serie's. en tegen mij werd toen gezegt dat het een combi was van veel voorkomende kaart problemen en dat er nog steeds geen goede drivers voor zijn.

heb nu 2 x de 3870 en dat draait echt super en zo duur zijn die kaartjes niet eens
 
Back
Top