Heb ook gefilmt
btw die foto's zijn van vorig jaar want toen had monique nog geen crewkleding, filmpje van abseilen van een aantal mensen heb ik ook.
lekker rond gehangen @ 96 meter hoogte en hoop het morgen weer tedoen.
rtl4 en sbs6 wordt opgenomen dus probeer ik ook online tezetten alhoewel sbs6 al om half 8 heeft uitgezonden hoorde ik van me schoonmama:|
Was zeker gaaf ja:W
Abseilen was echt te fakking vet gek, echt meesterlijk om 100m boven de grond van buiten het restaurant in te kijken hoe al die mensen je aanstaren:#
Helaas net te laat voor Dominic ze überburn maarja morgen moet die klappen dus komt vast wel goed
zal zo miss nog wat pics uppen.
Hoop idd dat er morgen wat meer scooters staan! vandaag waren het er 7 ofzo dat is erg jammer. Nu is het moment om ons te laten zien aan het grote publiek. Dus mensen met uitnodiging/op de lijst staan. gewoon komen met scooter, desnoods alleen voor de show de SBO moet gerepresent worden!!
Ohja, nog iets. Het is misschien wel geen echte sprint maar kunnen de mensen die toch rijden wel doen alsof het een echte sprint is. Dus gewoon als een jecko burnen en starten:W
Was een top dag +ralf+ aardige burn-outs gedraaid bij de start :winner:. Inne kwam na de sprint effe bij me staan en toen had ze nog het rubber op haar gezicht -:-. Me hele achterkant onder rubber of terwijl een super gafe dag. Alleen balen dat je 2 uur in de file staat door die Toppers in de Arena.