GoFast X-Days - 6/7 juni 2008

Was door jullie de snelste tijd zeker?

Het verbaaste mij dat tegen die moter het tijdsysteem weer zo snel gereset kon worden.

hey inne... ik weet het een beetje heeeeeeeeel erg laat lol..

Maar zouden wij morgen alsnog kunnen komen?
We hadden nog niet aangegeven dat we zouden komen omdat we niet zeker wisten of we vervoer hadden aangezien em ma der banden hier lek worden gestoken als de M*therF*cker lol

Maar iig hij doet et nu dus wel... en hebben vervoer.

Ik hoor et wel:)

michael

Ik heb het grootste deel van mijn foto's geupload bij Scooterbase.net, in een klein formaatje. Ik heb 2x zoveel foto's, maar dit zijn de interessantste.
PM maar als je goede kwaliteit foto's wilt :)

hey inne... ik weet het een beetje heeeeeeeeel erg laat lol..

Maar zouden wij morgen alsnog kunnen komen?
We hadden nog niet aangegeven dat we zouden komen omdat we niet zeker wisten of we vervoer hadden aangezien em ma der banden hier lek worden gestoken als de M*therF*cker lol

Maar iig hij doet et nu dus wel... en hebben vervoer.

Ik hoor et wel:)

michael

Ja hoor, zeker welkom :)

mooie foto's Inne!

ben benieuwd of je 1 van onze frames ook nog op de foto schiet ;)

ben er zelf niet morgen :(
baal er lichtelijk van.. maarja zoetermeer hopelijks weer!:D

slaap lekker allemaal (A)

Had gehoord dat Vas 5.3.. had met lachgas??? Zeker weet ik het niet heb ik niet gezien... heb t alleen maar gehoord...

Ik hoorde het ook van danny vanavond, was toch op zijn phantom? Zal wel zonder lachgas zijn geweest want zijn NX deed vaag :p

Ik heb er wel zin in :W Morgen aanwezig dus.

ding van danny boekte idd wel een snelle tijd met vinnie erop op een gegeven momoent. ergens dik onder de 6 d8 ik iig. Drna nokte nos drmee geloof ik. iig hij klonk niet zo nice meer op een gegeven moment. :P

Was voorderest wel tof, jammer dat t nog vrij rustig was.

Zo.. hier in putten wordt het alweer een beetje licht, en de vogeltjes beginnen al vrolijk te fluiten..
Wij zijn ook net klaar en gaan maar 's slaapie doen..
Jorrit moet rijden dus die is om 2 uur maar vast gaan slapen, Patrick en ik hebben de rox ff klaargemaakt, wat vanmiddag nog een frampje met half blok en kabelboom was, is nu een sprintrox..
Om 6 uur weer vrolijk eruit om 't gereedschap bij elkaar te rapen en uurtje of 7 arriveren de nunspeters, scoooters inladen en op de kar, en dan maar richting rotterdam..

Hoop dat 't een gezellig dagje wordt en heb er zin in,, hopen dat we niet te moe zijn:P

Check jullie later,
Mark

jep mark

ik ben al weer wakker maar dat was ik om 5 uur al
ff de broodjes gesmeert enz enz
de scooters staan al in de auto gaan over een uurtje weg ofzo
tot zometeen kerl!

btw iedereen tot zo:P in rotjeknor..
adios

kevin op jeroens naam

ding van danny boekte idd wel een snelle tijd met vinnie erop op een gegeven momoent. ergens dik onder de 6 d8 ik iig. Drna nokte nos drmee geloof ik. iig hij klonk niet zo nice meer op een gegeven moment. :P

Was voorderest wel tof, jammer dat t nog vrij rustig was.

Niet dat het echt boeiend is, maar mijn tijd was sneller dan die van Vinnie met gas. Maar of het een 5,3 was weet ik niet. Het was in ieder geval wel lachen.

Back