GoFast X-Days - 6/7 juni 2008

zoo de zip knalt weer als vanouds.. zaterdag eens het bandje lekker laten roken. heb er nu al zin in, het is te lang geleden dat ik gereden heb...

Zag Inne met de Go Fast Yamaha brommert de A2 opscheuren net, nog ff werken tot 12.00 en dan naar Rotterdam :winner:

K kom net ff van de X-days, even bericht posten op school; scooters hebben al meerder malen een tijd gesprint, er zijn rond de 10-15 scooters op het moment. Verder vallen er af en toe wat gasten van de euromast die na een tijdje toch maar hun parachute opendoen :P heb mn camerakabeltje niet bij me dus kan niks uploaden op het moment helaas

Ook loopt er wel mooi vrouwelijk spul in GoFast en Jagermeiste pakkies ;)

Werd heel de tijd rondgeroepen; let op de matzwarte scooter, deze gebruikt lachgas!! En toen kwam die, drukte op de knop en bwaapp, beetje jammer :P te rijk ofzo denk ik. Verder zag ik een Karsemeijer framepje erg snel gaan, en zijn er weinig autowheelies

oja dr zit sinds een burn van een groenblauwe rox een stukje rubber ergens in mijn camera ofzo, maar kan niet vinden waar :P

Last edited:
Werd heel de tijd rondgeroepen; let op de matzwarte scooter, deze gebruikt lachgas!! En toen kwam die, drukte op de knop en bwaapp, beetje jammer te rijk ofzo denk ik.

Probleem had hij pas ook al, staat idd te rijk. (danntphantom)

Ik/we gaan morgen :W

Uitschrijving Zaterdag

Kenny/Inne/SBO Crew

Ik had me afgelopen weekend uitgeschreven maar het is nog niet veranderd op de site. kunnen jullie mij uitschrijven?

Mike van Willigen SBO #66 zaterdag 7 juni.

m.v.g. Mike

Zo, ben weer terug :) was tof, werd nog geburnt bij de scooters, heb 300 foto's ongeveer.
Ga ze nu zien up te loaden

jeetje :P per 5 uploaden
kmoet nu fftjes naar buiten maar alvast ff 1 foto'tje ergens anders geupload:

[Ir]http://i31.tinypic.com/10ng8kx.jpg[/Ir]

Wat zal ik morgen kapot zijn. Vandaag gewerkt van 03:30 tot 15:00. Straks scooter nog in orde maken en vanavond feesie bij Danny. Hopelijk overleef ik dit allemaal :P

Morgen goed aan de GoFast! iig :D

Edit/

Fhette foto :D 8)

Wat zal ik morgen kapot zijn. Vandaag gewerkt van 03:30 tot 15:00. Straks scooter nog in orde maken en vanavond feesie bij Danny. Hopelijk overleef ik dit allemaal :P

Morgen goed aan de GoFast! iig :D

Edit/

Fhette foto :D 8)

Niet zo klagen michel :P

Ik zit nu op mijn werk tot 5uur en dan is dit de planning.
-Naar Fred Motoren
-naar Ikea
-naar huis (kom rond 8uur aan oid)
-mizzle ontvangen
-men/jasper 2e zip afmaken :P
-mijn zip fatsoenlijk rijdend maken en poetsen
-naar danny zijn feest
-morgen x-days
-zondag... slapen
-maandag om 6uur smorgens werken (fotos op locatie:P)

Maar heb er wel zin in+ralf+

Back