GoFast X-Days - 6/7 juni 2008

Hoe vet waren die 2 dage :W Heb me egt onwijs vermaakt wil sbo en go fast bedanken voor deze 2 super dagen :)
1e dag zat het allemaal niet zo mee maar de 2e dag ree de wel aardig hard :)
En vinnie heeft er ook wel een leuke tijd mee neergezet met aardige wheelspin :)

ECHT 2 vette dagen ! veel mensen gemeet en (bijna) ieder1 stond voor elkaar klaar als er wat was ! jammer dat me zip het de 1ste x na 4 hinderlagen kut deed maar vandaag knalde die wel :)

Egt een top dag!!!:)
Heb me geen 1 minuut verveeld:)
Paar nieuwe mensen gemeet en ook veel met de starts kunnen oefenen en reed uit eindelijk constante 5,8 met reactie van 0.16 tot 0.30.
Heb nu al zin in zoetermeer:P
en leuk dat ze nog een groepsfoto hebben gemaakt @ the end.

Iedereen en Go Fast bedankt voor de gezellige dag!:)

zoooo..

ook weer thuis :)
echt weer 2 TE VETTE DAGEN gehad!!
mede mogelijk gemaakt dankzij: Danny Phantom ("van het forum"), Jos en Mike..ik heb "een paar keer" mogen rijden op hun scooters..
en dat ging niet zo heel erg slecht :)
beste tijd op het hok van Jos was 5,62 met een eindsnelheid van 97 km/h en een reactie van 0.08 oid als ik me niet vergis :)

ik ben ook vaak aangesproken door mensen die ik nie eens ken :D
dus als ik alleen "eey" terug zei dan weet je hoe het komt..

Wim en de rest van de GoFast crew.. HULDE :W
het was echt super!!

mijn fotos komen eraan.. morgen heb ik heeeeeel de dag de tijd ;)

waren 2 te vette dagen!
mijn fotos komen er in deze dagen ook aan!

ik zie al wel dat ik een aantal keer op de foto sta op scooterbase en heb me zelf ook al op filmpjes terug gezien (H)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=qleSA0wJql8"]YouTube - X-days 2008 Zaterdag Deel 2[/ame]

deel 1 doet vaag met uploodeh, maar die komt er ook nog wel op:)

Zo wij ook net terug uit Rotterdam... Wat een te vette dag..

Zwaar gezellig.. en vinnie thnx nog voor et lenen van je pet:P

Sonic liep opzich wel leuk en constant..
hij kwam elke x op de zelfde tijd uit..
5 runs oid gereden..
1ste valse start.. daarna 5.35-5.37-5.35-5.31..
Zonder reactie kwam ik elke x rond de 5,20 uit wel nais dus:D

Jos,mike,rudy etc etc thns voor gezellige dag denks:P

Volgende x weer rappen:W

Foto's komen snel..

OPROEP aan alle rijders / forummers (als bezoeker dus) die aanwezig waren @ de GF X-Days :

Zend even een kort maar bondig mailtje met je ervaring van "GoFast!" en de X-Days tijdens afgelopen dagen... dan verzamel ik ze en worden ze gemaild naar de medewerkers van het evenement/GF !!!

Zo dat waren me 2 dagen

vrijdag stond ik TT91 te burnen voor foto's. laat ik het gas los poef. band kapot :(

Fred motoren gebeld. ander TT91 erop. tijdens contest ook kapot.

Vanmorgen sava MC20 gemonteerd. zijkanten vol profiel. hele dag op zijkant geburnt.

kortom veel geburnt. Stage6 scooter blijft gewoon heel. langleve 2 radiateurs kan je gewoon door knallen ipv iedere keer stoppen.

OPROEP aan alle rijders / forummers (als bezoeker dus) die aanwezig waren @ de GF X-Days :

Zend even een kort maar bondig mailtje met je ervaring van "GoFast!" en de X-Days tijdens afgelopen dagen... dan verzamel ik ze en worden ze gemaild naar de medewerkers van het evenement/GF !!!

1 woord : GRUWELIJK
Wim en de rest BEDANKT voor de 2 super dagen!! vorig jaar was bruut maar dit jaar was het nog bruter :W

wat foto's van mijn kant :)

IMG_4275.jpg

IMG_4276.jpg

IMG_4277.jpg

IMG_4278.jpg

IMG_4279.jpg

IMG_4280.jpg

IMG_4281.jpg

IMG_4282.jpg

IMG_4299.jpg

IMG_4300.jpg

IMG_4302.jpg

IMG_4303.jpg

IMG_4304.jpg

IMG_4305.jpg

Dexter + scoot.. toen die het nog deed O-)
IMG_4306.jpg

ook niet geheel onbelangrijk :W

IMG_4315.jpg

IMG_4321.jpg

Servie voor de run tegen die Subaru met 400 pk 8P
IMG_4323.jpg

Servie na de run
IMG_4327.jpg

er komen nog wat filmpjes aan van een aantal basejumps, een swooper en wat filmpjes van mijzelf @ de zip van Jos en de Jog van Mike..

ik ben ook vaak aangesproken door mensen die ik nie eens ken :D
dus als ik alleen "eey" terug zei dan weet je hoe het komt..

Ik ben degene die dat bandje van Dexter had gekrege om eten te halen:P Haha heb echt heerlijk zitten eten daar:W K spreek je in zoetermeer wel weer denk:)

Was mooi dagje vandaag!!
Jammer dat de rox gekut had met de inlaat.. koso 28 liep over, Gelukkig zijn er Behulpzame Sbo'ers en lenen je een 24 stage6 maar bij alle 3 de runs ging 't mis..
Was gewoon een mooie dag, heb nog mooie filmpjes en foto's, zal ze er morgen wel ff opzetten..
Basejumper die tegen 't raam vliegt voor ons gezicht enzo.. en 8 minuten stuntmotoren etc.

Mooi dagje, Goed geregeld alles, veel nieuwe mensen gemeet, en übergezellig..

Mark,,

Last edited:
jeroen zegt:gvd! ga ik 1 x niet mee! is het zoo zieke boel:(:(!!

Arthur, jeeez wat vet:P heb me goed vermaakt, volgende keer zeker weer meedoen!zoetermeer hard klappen, met hopelijk betere reactietijden als 0,73 seconde:P

kevin: bandjeklap:D!klote deestone,, die is dood:P haha.. iedereen bedankt voor de vette dag! zoetermeer word knalle ;)

tot dan!

@go-fast, bedankt en tot snel!

Was een zeer net dagje,

zeker even schrikken met die basejumper.. en hun maar beweren dat dit soort dingen vaker gebeurt:P

de gouwe ouwe sfeer hing er net zoals op SMP enz. even niet dat serieuze gedoe :W

was voor herhaling vatbaar !

Was een zeer net dagje,

zeker even schrikken met die basejumper.. en hun maar beweren dat dit soort dingen vaker gebeurt:P

de gouwe ouwe sfeer hing er net zoals op SMP enz. even niet dat serieuze gedoe :W

was voor herhaling vatbaar !

ja die omroeper die bleef maar zegge: alles is in orde, niets aan de hand.

maar ik geloof dat die kerel daar niet met dezelfde gedachte hing :+
of denk ik dat fout?

Was zeer vette dag, de eerste sprint die ik mee heb gereden (meppel had ik carb problemen) eerste paar runs rustig aan gedaan, daarna lekker geknald!

Back