11:30: uitgeslapen, heeerluk... het "bezoek" gisteren om 2:00 de deur uitgeschopt...
12:00: opstaan...
12:15: forummen, al TE lang niet meer gedaan...
12:45: wat rommel opruimen
13:00: Jeroen gebeld, om een jerrycan te lenen...
13:30: benzine gehaald, langs vriend gegaan, was niet thuis...
14:00: A747 in een litertje 98 gegooid...
14:02: eten, een grote bak stratciatella-ijs 8)
14:17: algemene check, carterdeksel aangedraaid...
14:18: choke erop, 1x kicken... 2x kicken... 3x kicken... Mwoap, het loopt
14:23: stationair laten lopen [2.500 rpm :S]
14:28: jas aan, helm op... en kijken of een stel lichtere rollen werkt...
14:29: rustig door de straat rollen, richting een landweggetje...
14:33: landweggetje... stilstaan, en gasgeven... koppeling grijpt keurig bij een iets te laag toerental aan [8.500 rpm]... komt snel op toeren, en gaat als een trein... Innerlijke vreugde als de AIM constant tijdens acceleratie 13.800 rpm aangeeft...
14:42: erachter komen dat bij wind tegen, volgas, bijna je kop van je romp wordt getrokken, tering wat waait dat
NRG geeft geen krimp...
14:46: wegens beperking van grote risico's [de drang om met de ding door een woonwijk te knallen is echt groot :|] rij ik rustig door de straat...
14:48: straatbewoner, tevens politieman, komt naar buiten, aanvankelijk behoorlijk kwaad...
14:49: wordt wat vrolijker als hij ziet waar ik mee rondrij, en begint over z'n Zundapp die 90 liep
14:55: neem afscheid van de straatbewoner, die nu glimlacht, en zegt dat het echt zonde is als ze zoiets afnemen...
15:00: ik typ dit, nagenietend van een paar minuten extreme A747-stank...
Mensen, het ding rijdt nu echt :W