hmm, naar mijn weten komen simonini en parmakit uit dezelfde fabriek. Alleen is simonini net weer voor andere fabrikaten dan parmakit, ze vullen elkaar aan, simonini heeft 80 cc kit voor mina, parmakit voor pia.
De nederlandse leverancier is ook gewoon hetzelfde, namelijk protuning in winschoten naar mijn weten.
Dus d'r is volgesmij geen simonini as voor pia, wel van parmakit.
groeten.
2fast as is gewoon plug en play, voor de tcr as moet je toch nog het 1 en ander aanpassen ivm 45mm slag...
Mij lijkt de keuze makkelijk. Sowieso als je ook brommersprints wil rijden in Friesland..
Nou plug en play. Je moet wel je carters kotteren voor je as.
Maar idd dan zit je weer met je slag...
Het is en blijft gewoon een gast die het doet voor zijn hobby, en die moet wel betaalbaar blijven.
forum is af en toe net een kleuterschool. je moet overal duidelijk over zijn, anders snappen de mensen die het lezen het niet:+ dus vandaar dat ik het over de 2fast as ook nog ff zeg
denk dat die er ook ze boterham wel mee verdient... :+ (+ dat die dingen ook al massa productie zijn?)
simonini as is er idd niet voor pia.. lees net pas dat je pia hebt ik dacht eerst dat het voor je beta was
moet je toch een 2fast as.
parma as is troep.
Nou plug en play. Je moet wel je carters kotteren voor je as.
Maar idd dan zit je weer met je slag...
voor een 2fast as moeten de carters ook gekotterd worden, anders krijg je hem er niet in
forum is af en toe net een kleuterschool. je moet overal duidelijk over zijn, anders snappen de mensen die het lezen het niet:+ dus vandaar dat ik het over de 2fast as ook nog ff zeg
Ik neem aan dat jullie niet voor niets in gevorderden posten en duidelijk snappen wat ik bedoel?
tuurlijk moet je kotteren damn dat weet de sloper op de hoek zelfs nog.
Je bent pas een kleuter als je niks van waarde toevoegd!
2fast as kotteren
tcr as kotteren + langer slag dus cilinder ophogen.