This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Goede goedkope dvd speler?

Ik heb zo'n Cyberhome 505 ding, werkt prima, slikt alles en regio vrij te maken dmv bios/software update.

Heb hem daar niet gekocht maar kost nu 89 euro bij de Alternate.
 
ik heb ook een DVD speler bij de Mediamarkt gekocht, een SEG ofzo. Speelt alles ook prima, was 48 euro

volgens mij issie zelfs regiovrij
HE heeft ook mooie dingen, die zijn overigens hetzelfde als Provision...
kijk je af en toe eens een dvd-tje, haal dan echt zo'n alles-slikkend-meuk-ding. Want die duurdere, zijn meestal een stuk moeilijker met bijv gebrande DVD's enzo...
owja, nicolas, Finlux = Philips, dus dat zit altijd wel goed. die tv's van dat merk zijn ook supergoed...
 
kheb ook zo'n ding van de blokker, €53 in totaal ofzo, provision.
ik heb tot nu toe nog geen dvd gehad die ie niet speelde, ik heb er dan ook nog maar een paar gezien, maartoch...
 
ik heb hier een cyberhome staan, voorheen speelde die alles goed tot laser of zo kappot ging. nu issie gemaakt en speelt ie jammer genoeg geen + dvds meer af. hij was overigens heel makkelijk regio vrij te maken.
 
Ik heb vandaag ook nog even gecheckt bij de BCC en heb daar twee dvd spelers gezien die me wel bevielen. Eentje van Philips en eentje van Aristona. Beide zo rond de 80 euro. Morgen nog een keer naar de winkel en dan beslis ik wel welke het wordt....
Vind het toch altijd wel prettig als het van een wat bekender merk is.
 
Ik heb zonet even iemand met veel verstand op dat gebied gesproken, en hij adviseerde mij als je alleen een dvd speler koopt dat je dan eigenlijk voor de zo goedkoop mogelijke kan gaan. Er is in princiepe weinig dat mis kan gaan met zo'n speler. Als je voor een home cinema set wil gaan, dan kan je wel beter een bekend merk als JVC Sony oid kiezen. Dat komt doordat zulke merken nou eenmaal beter speakers maken.