Goede goedkope dvd speler?

Wahid

Well-Known Member
Ik ben op zoek naar een dvd speler in de prijsklasse tot 100 euro. Als ik in de winkel kom zie ik van alles staan met allerlei leuke termen en specificaties maar dat zegt mij volstrekt niets! Wie kan mij vertellen wat een goede dvd speler is met een maximum prijs van 100 euro? Ik gebruik hem gewoon voor bij een normale 70cm televisie, dus niet breedbeeld of 100 hertz en zo. Ik hoef er ook niet van die boxen bij en zo. Het is gewoon voor zo nu en dan een dvdtje te bekijken. En het belangrijkste is nog wel dat ie regiovrij is zodat ik kan mee profiteren van de dvd collectie van mijn chinese huisgenoot :# Ik heb hier overigens al meerdere topics voorbij zien komen met een soortgelijke vraag maar de reden dat ik er een nieuw topic over open is omdat er dan meestal gereageerd wordt dat je het toch in een hogere prijsklasse moet gaan zoeken etc.... En daar heb ik geen zin in.
Alvast bedankt voor de tips!

8)
 
Advertisement - register to remove this

ik heb ze ook al van sony en philips gezien onder de 100....
bij mediamarkt en bcc bijvoorbeeld...ze hebben ze volgens mij overal wel :)
 
sony dvd speler 133€

speelt DVD-, DVD-RW, DVD+, DVD+RW, VCD, S-VCD, MP3, SA-CD, CD,...

Heel de meuk dus.
Kan je vanavond het typenummer geven. Heb ik ook staan.
ultradun en lekker veel uitgangen achteraan.

Ondersteunt ook dolby + dts met optical out...
 
Originally posted by Karoshi
sony dvd speler 133€

speelt DVD-, DVD-RW, DVD+, DVD+RW, VCD, S-VCD, MP3, SA-CD, CD,...

Heel de meuk dus.
Kan je vanavond het typenummer geven. Heb ik ook staan.
ultradun en lekker veel uitgangen achteraan.

Ondersteunt ook dolby + dts met optical out...

Waar te koop ?¿? :)
 
Originally posted by aerox terror
ik heb ze ook al van sony en philips gezien onder de 100....
bij mediamarkt en bcc bijvoorbeeld...ze hebben ze volgens mij overal wel :)

Bij BCC zag ik er 1 van Philips en 1 van Aristona, idd onder de 100 euro. Alleen ik heb altijd het idee dat als je van zulke merken een goedkoop model koopt dat er dan niets interessants opzit in tegenstelling tot een goedkoop model van een goedkoop merk die dan bomvol extraatjes zit en zo......
Of zie ik dat verkeerd?
 
Originally posted by Schilpedinges
Idd. Vriend van mij heeft er gister een gehaald van Philips, inclusief 5 dvd's, voor 100 Euro @ MM

Heel leuk, alleen er is geen MediaMarkt in Eindhoven!

:|
 
Originally posted by aerox terror
ik heb ze ook al van sony en philips gezien onder de 100....
bij mediamarkt en bcc bijvoorbeeld...ze hebben ze volgens mij overal wel :)

Ik weet dat ze er over wel zijn.... Ik ben al overal geweest...
Alleen welke ik in hemelsnaam zou moeten kiezen? Ik weet het niet. Niemand een tip, zo van die moet je hebben dat is een goede?
 
Dat ding van blokke rdoet het wel goed hoor.....je kan er ook nog mp3's mee afspelen....maar als ik jou was zou ik mediamarkt ff opzoeken...

als je er 1 hebt die dan niet regiovrij is, dan is ie gemakkelijk dmv een code wel regiovrij te krijgen....laat maar weten wanneer het zover is....dan moet je me ff het merk en type doorgeven....dan check ik de code wel voor je;)
 
Originally posted by MiKeY
Dat ding van blokke rdoet het wel goed hoor.....je kan er ook nog mp3's mee afspelen....maar als ik jou was zou ik mediamarkt ff opzoeken...

als je er 1 hebt die dan niet regiovrij is, dan is ie gemakkelijk dmv een code wel regiovrij te krijgen....laat maar weten wanneer het zover is....dan moet je me ff het merk en type doorgeven....dan check ik de code wel voor je;)

Ik zal straks eens langs de Blokker gaan. Die is hier toch in de straat 8)
En alvast bedankt voor dat regiovrij maken!
 
Wahid: tjek anders ff de BCC in eindhoven... ook wel een goede zaak en als je daar gewoon zegt van "ik wil een dvd speler, regiovrij, voor minder dan 100 euro, liefst beetje bekend merk" dan weten zij vast wel iets leuks te staan... er zijn ook regelmatig aanbiedingen enzo, laatst nog een mooi ding van LG :)
 
Bij de mediamarkt:

Een daytek dvd speler speelt : dvd, dvd+r/+rw, dvd-r/-rw, mp3, (s)vcd en images. Speelt alle regio's na het intoetsen van een code.

49,95 euro en ik vind het een prima dingetje!
 
Dat is idd ook een optie ja! Ik zit toch middenin het centrum dus ik zal die BCC ook maar eens checken. Ik heb daar in ieder geval een philips ding en een aristona(dat was toch van binnen gelijk aan Philips of zo) ding zien staan....

8)
 
Bij de expert hebben ze nu Pioneer DVD voor 99 euro, naar mijn mening de beste DvD speler. Aangezien die alle merken dvd's leest. en natuurlijk ook vcd svcd jpeg mp3 etc...

Squal
 
Back
Top