Goed dat ik Justitie 0wn :D

Casper

Mwooaapp
Ik heb een maand of 10 geleden in korte periode 3 boetes gekregen; 1 voor 1,3kw 1 voor 1,9kw en 1 voor 2kw+

Dit was dus bij mekaar een mooie 380 euro :(

Ik dus meteen een bezwaarschrift ingediend tegen alle drie, dat er geen ijkings rapport was e.d.

Na een maand 3 brieven in de bus, ze waren alle 3 afgewezen :(

Ik dus weer lekker een beroepschrift typen tijdens een uurtje wiskundel, en opgestuurd+380 euro betaalt als zekerheidsstelling

Mja, dit was maart 2003
dus ik 2wkn geleden maar eens een briefje richting de Officier gestuurd dattie ff op kon zouten

Toen vielen er vandaag 3 brieven in de bus, waarvan ik er ff 1 heb ingescand :D

De boete van de 1,3kw

boetenabezwaar.jpg


Briefje dat het ff telang duurde

beroep2.jpg


Deze viel vandaag in de bus
ontvangst.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Jezus man! Doe je zeker goed!
Ik heb ook paar keer bezwaar gemaakt tegen mijn boete (dus dat de rollenbankmeting niet klopte, met het overbekende tractor veel vermogen weinig snelheid verhaal erbij), maar daar happen ze niet op!
Je moet echt mazzel hebben zoals jij, dat ze het te druk hebben want daar kan je ze dus blijkbaar prima op pakken :)
Mooie/nette brief trouwens.
 
Hier nog ff de bezwaar en beroepschrift voor de geinterreseerden.

Bezwaar
Beroep

Ik vermoed zelf dat ze geen reactie hebben gegeven omdat ik in mijn beroepschrift allerlei stukken heb opgevraagd die veel tijd kosten. Want op mijn bezwaarschrift reageerden ze vrij snel...
 
Whaha gruwelijk :W
Heel netjes gedaan. Toch jammer dat je de kop van zown vent (met alle respect) niet kan zien als ie t leest...
 
Back
Top