Uitslag op topic: Boete omdat accudraadjes niet goed vast zitten.

stormer

Well-Known Member
Voor de gene wie het zich nog herinneren:

http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=74672&highlight=bedrading

Vandaag (op een week na een half jaar later) eindelijk een brief van de officier van justitie met daarin een reactie op mijn bezwaarschrift.

Ik had bezwaar gemaakt omdat ik niet gereden zou hebben. De politie zei van wel omdat mijn uilaat warm was (had natuurlijk ook gereden maar ik zag hun voordat zei mij zagen)

Ook de boete van de rollerbank constructie snelheid overschreden werd hierbij vernietigd.

Heirbij een kopie:

ikwin.jpeg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

idd het heeft te lang geduurt voordat je bericht hebt gekregen.

Daarom moet je deze regel er ook in zetten (heb ik ook gedaan:)
Ik verzoek u om binnen 16 weken een beslissing te nemen en indien deze termijn niet wordt gehaald de beschikking te vernietigen. Uit het oogpunt van rechtsgelijkheid dient deze termijn landelijk te worden toegepast.

[edit]
Het heeft dus niets te maken met dat die agent jouw wel / niet heeft zien rijden. Want als je het voor laat komen zou de rechter gezegt hebben van wij geloven de politie en niet de verdachte ofzo. Omdat de politie altijd gelijk heb. Weet niet precies hoe ze het zeggen maar zoiets was het.

Dus je hebt geluk, ook nog rollertje kwijtgeschonden:p
 
scoop643 said:
idd het heeft te lang geduurt voordat je bericht hebt gekregen.

Daarom moet je deze regel er ook in zetten (heb ik ook gedaan:)
Ik verzoek u om binnen 16 weken een beslissing te nemen en indien deze termijn niet wordt gehaald de beschikking te vernietigen. Uit het oogpunt van rechtsgelijkheid dient deze termijn landelijk te worden toegepast.

Die had ik er ook ingezet +ralf+

Maar in mijn ontvangst bevesting stond dat dat automatisch nog een flink aantal maanden werd verlengd.
 
Back
Top