Snor, wil hem omkeuren na de zomerBrom of Snor?
Nee omkeuren na de zomer, dus wou alvast wat inkoopjes gaan doen of ff wat research gaan doenJe wilt 80 gaan zonder helm?
Aha, Ik weet niet wat je zelf wilt, wil je 70cc erop hebben bijvoorbeeld? wat is je budget?Nee omkeuren na de zomer, dus wou alvast wat inkoopjes gaan doen of ff wat research gaan doen
Ik wil liever de max uit de 50cc halen met een grotere carb, uitlaat, rolletjes enzAha, Ik weet niet wat je zelf wilt, wil je 70cc erop hebben bijvoorbeeld? wat is je budget?
Weet trouwens niet of je daar 80 mee haalt maar wil gewoon het hardst op een 50cc, en dan misschien in de toekomst 70ccIk wil liever de max uit de 50cc halen met een grotere carb, uitlaat, rolletjes enz
Gewoon goed afstellen! 17,5 mm carb kan, en dan gewoon een yasuni r, of als je geen terugloper wilt een sito +.Ik wil liever de max uit de 50cc halen met een grotere carb, uitlaat, rolletjes enz
Post automatically merged:
Weet trouwens niet of je daar 80 mee haalt maar wil gewoon het hardst op een 50cc, en dan misschien in de toekomst 70cc
Welke rolletjes en trekveren? En hoe hard denk je dat die dan ongeveer looptGewoon goed afstellen! 17,5 mm carb kan, en dan gewoon een yasuni r, of als je geen terugloper wilt een sito +.
Natuurlijk ook vario ring eruit halen.
Dat moet je zelf testen, denk witte / gele drukveer. Koop gewoon een setje met 3 trekveren. en test die allemaal. En roletjes durf ik niet te zeggenWelke rolletjes en trekveren? En hoe hard denk je dat die dan ongeveer loopt
weet jij miscchien wat beste merk is voor de carb en trekveertjes?Dat moet je zelf testen, denk witte / gele drukveer. Koop gewoon een setje met 3 trekveren. en test die allemaal. En roletjes durf ik niet te zeggen
Maakt niet zoveel uit, zou geen dmp of andere chinese troep halen maar gewoon polini, dellorto.. trekveertjes geldt hetzelfdeweet jij miscchien wat beste merk is voor de carb en trekveertjes?
is goed! dankjewel voor je hulpMaakt niet zoveel uit, zou geen dmp of andere chinese troep halen maar gewoon polini, dellorto.. trekveertjes geldt hetzelfde