gilera runner start niet meer

scootboy91

Well-Known Member
eej

ik heb een probleem ik heb pas geleden me krukas lagers vervangen
en toen starte hij nog maar de pakking was lek en lekt kvs dus heb ik ook de pakkingen vervangen en keeringen

maar nu start hij helemaal niet zit wel benz in de carb ma gaat volgens mij niet eht in de cilinder en hij vonkt wel
het gaat om een gilera runner uit 99 alleen on bergenst
 
Advertisement - register to remove this

ik heb er nu een nieuwe zuiger en veren in zitte ma doet niks
ma als ik membraam er af haal en flkkr er wa benzine in dan hoor ik hem wel verbranden en zie af en toe een backfire ( steek vlammetje terug) weet nie of da goed is ma me carb er op doet hij helemaal niks

heb echt hulp nodig
 
ik heb het al gevonden
was dus dat ik een keer een ongeluk heb gehad en een andere blok helft nodig had
en dus zat er 1 keren in die niet helemaal paste en daar valse lucht op zoog
ma heb dus een warmloper gehad en heb een nieuwe clinder maare met die gaa ik ma minder 65 op teller en de oude 80

is dat gwn da ik hem moet inrijden of iets anders
 
ik heb het al gevonden
was dus dat ik een keer een ongeluk heb gehad en een andere blok helft nodig had
en dus zat er 1 keren in die niet helemaal paste en daar valse lucht op zoog
ma heb dus een warmloper gehad en heb een nieuwe clinder maare met die gaa ik ma minder 65 op teller en de oude 80

is dat gwn da ik hem moet inrijden of iets anders

Sorry hoor maar waar gaat je hele verhaal nou over? gebruik eens leestekens ofzo..
 
Hij heeft het probleem gevonden. Een van zijn keerringen was lek, dus daarlangs zoog de scooter valse lucht aan. Nu heeft hij een warmloper gehad. Daarom heeft ie een nieuwe cilinder gemonteerd, maar daar rijdt hij maar 65 mee. Met de oude cilinder 80. Hij wil weten waarom. Moet hij hem inrijden?

ja fuck dat die quote in HIJ vorm is :p
 
Back
Top