Gilera runner heeft een dip na de 30kmh

ChristianK

Member
Hoi

Ik heb al sinds ik deze scooter met 50cc had een dip. heb een 70cc stage 6 streetrace er ondergezet gezamenlijk met een paarse malossi drukveer, en omega zilveren trekveren, een 20.5mm carburateur, 5.5G malossi rollen, had eerst 6.1 maar had ik minder trekkracht. (ook dip) maar blijft die dip nog steeds houden dit is tot de top zeg maar dus gaat ook niet weg ik hoor graag wat de oplossing zou kunnen zijn!
 
Advertisement - register to remove this

Wellicht de stand van de gasnaald .
Dat heb ik al geprobeerd te checken maar krijg mijn gasschuif niet open want die zit vast zodat de gasnaald er niet uit valt
Post automatically merged:

Dat heb ik al geprobeerd te checken maar krijg mijn gasschuif niet open want die zit vast zodat de gasnaald er niet uit valt
Nu ik er over na denk ik had dit ook bij mijn 17.5 dellorto dus dat zal het dan ook niet zijn denk ik?
 
Dat heb ik al geprobeerd te checken maar krijg mijn gasschuif niet open want die zit vast zodat de gasnaald er niet uit valt
Post automatically merged:


Nu ik er over na denk ik had dit ook bij mijn 17.5 dellorto dus dat zal het dan ook niet zijn denk ik?
Broertje, dan moet je even de gaskabel eruit halen. Je drukt de veer in en dan kan het los. Het gaat dan om de positie van de clip op de gasnaald.
 
Ik ben samen met een vriend bezig geweest die zei gelijk dat het aan de koppeling lag. (terwijl er net een nieuwe polini in zat) dus die hebben we gewisseld naar alles standaard en ding trekt ineens als een gek door naar zijn top. (net geen Autowheelie vanwege alles voorin tank etc) als ik over hobbeltjes ga tijdens het optrekken moet ik gewoon naar voren leunen anders komt me wiel ineens omhoog haha alsnog bedankt voor het helpen!
 
Back
Top