DNAMAN
Well-Known Member
In Januari 2002 heb ik deze Gilera DNA gekocht (standaard 3600 km)
Na 1000 km STD te hebben gereden, kocht ik een Ixil Twin:nosmile:.
Dit ding was een grote ramp
ophanging en bouten bij cilinder braken af.
Dus ik moest een nieuwe cilinder. Na even zoeken op internet vond ik een Gilardoni 70cc maar na een niet zo'n grappig gesprek met mijn pa ging dat feest niet door. Het werd uiteindelijk een MHR 50.
Door de trillingen van de loshangende ixil uitlaat was het asje van de waterpomp rond gedraaid. Toen ben ik alles maar uitelkaar gaan halen. Meteen SKF Race lagers erin gezet.
Motorisch
Cilinder: Malossi MHR 50cc (beetje bewerkt)
Uitlaat: Bidalot C20
Carburateur: DO 22 mm
Luchtfilter: Doppler Air System
Vario: Malossi Multivar
Koppeling: MHR Delta en huis met koelribben
Membraan: Malossi Carbon
V-snaar: MHR Kevlar
Spruitstuk: Malossi MACSI
Ontsteking: Oud type vliegwiel en Malossi CDI
Lagers: SKF Race
Remmen: Formula remblokken
Uiterlijk
Buzetti zijstandaard
Stickers laten maken (bij Licht en Letters Rijnsburg)
Progrip handvaten
Booskijker in remlicht
Witte bandenletters
Carterkap gepolierd en gaten bij koppeling geboord
200 watt versterker
Sony Xplod 2 x 100 watt
4 x Blauwe Neon
1 x Paarse Neon
10 x Power LED
2 x Nightrider
Stroboscoop ventielen
Toeter-Alarm
Disc man
Achter extra brede band (Bridgestone Hoop 150/70 - 14)
Wat wordt nog veranderd:
Motorisch:
MHR 50 en carters laten tunen (stage 5) bij Koopmans Doel 13 a 14 pk
Malossi recht spruitstuk
Doppler as
Andere Carb 25 mm
Uiterlijk:
Zilver spuiten en rode vlammen stickerset
Boxen in plexiglas maken met powerleds vanaf de zijkant er doorheen laten schijnen. Binnen in alles met leer bekleden en op de bodem een spiegel met een logo erop.
Dit project gaat niet alleen over motorisch
(als ik hard wou gaan had ik wel een zip gekocht)
zeg maar wat jullie ervan vinden
kijk voor DNA Evo 70 cc project op Project Gilera DNA
Last edited: