Gilera DNA

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Flatliner
heel tof projectje maaruhh "binnenkant met leder overtrekken en boxen in plexi " ????????? al eens aan een auto kopen gedacht ?? :d of wachte tot ge er ene kunt kope :p ben grote fan van optische tuning , vooral bij autos. maar het zo ver drijven bij n scoot ??? gaat ma toch ietsjeeeeeee te ver sorry
keep op the goo work ;-)

wacht maar tot het af is;)
ben nu bezig met een andere dna van een vriend
www.ringtonefan.nl/project
 
Originally posted by Tha rs master
ja fles hoeveel toertjes draai je dan met die mhr?????????

13000 ongeveer
heb spoelpoorten wat bewerkt:p

btw wanneer wordt die van jouw ontgrenst? want deze snelheid is echt niks:(
 
Ziet er allemaal wel grappig uit :) Zou op een DNA echt wel voor een dikke 70cc gaan, als het een beetje snel moet zijn... Heb een x @DNA + Evo70 + C16 + 19mm gereden, en vond het niet echt een snelheidssensatie eerlijk gezegd...
 
Ik heb een dna hoe verwijder ik de varioring ? hoeveel rijd hij dan meer en moet ik er nog iets extra voor afstellen lucht ofzo ? Bedankt
 
Bjorn_DNA said:
Ik heb een dna hoe verwijder ik de varioring ? hoeveel rijd hij dan meer en moet ik er nog iets extra voor afstellen lucht ofzo ? Bedankt

Vraag dat dan f int Quick Forum, dit is oude koeien uit de sloot halen:rolleyes:
 
hehe... eindelijk een beetje een elektro man8) ledjes zijn vet alleen zie ik ze niet omdat je foto;s het bij mij niet doen. maar ga vooral door met led's enzo:)

succes
 
Last edited:
Demmers said:
hehe... eindelijk een beetje een elektro man8) ledjes zijn vet alleen zie ik ze niet omdat je foto;s het bij mij niet doen. maar ga vooral door met led's enzo:)

succes

Hier ook omdat het een oud topic is:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top