Originally posted by -Tim.b-
Domburg in Zeeland, gaak dit jaar naartoe...
Is relaxte camping, niet te veel jeugd, goeie uitgaansgelegenheden op loopafstand, en nee geen kinderdisco's, je mag pas 18+ naar binne...
Originally posted by sf
hmm, wij gaan zaterdag t/m maandag ff weg, maar waarnaartoe zien we zaterdag nog wel, auto volladen, en aanrijdenzoiets zou ik wel zoeken, heb je toevallig een site ofzo ervan?
grote fantasie heb jij want rollercoasters testen ze alleen met zandzakken, de eerste mensen die erin kwamen te zitten was gewoon op de openings dag..Originally posted by Sjoerd
Heheh ik stond dus altijd in het voorjaar met me ouders op die camping toen ik 12 was ofzo, smiddags met een groep hout zoeken en dan savonds kampvuur maken!
En toen werd net Walibi Flevo (nu Six Flags) aangebouwd (was daarvoor Flevoland ofzo) En gingen we daar alt9jd onder het hek door sneaken
En ik heb toen de El Condor getest
Originally posted by mwf.nl
edit: nog iets
wel knap dat je als je al over het hek kwam langs de honden met beveiliging kwam en dat die bouwvakkers je niet tegenhielden sorry dat ik reageer maar zo is t nu eenmaal ik kan niet tegen mensen die liegen
Originally posted by ronnie_nrg
Waarom niet gewoon naar Valkenburg? Hoef je alleen maar de A2 af te rijden. Is lekker dicht in de buurt, dus als je heimwee hebt ben je zo weer thuisIk vind het daar gezellig, ik zat op camping den driesch, lekker dicht bij het centrum. Lekker stappen daar en naar de rodelbaan. Je kan zo naar Maastricht winkelen. Naar Vaals karten, naar het 3 landen punt, wat wil je nog meer?
Originally posted by hebo-aeroxje
Als 16 jarige knulletjes wilden we wel toupen met bier, met nog 4 studenten van 24 uit groningen.
Niet vaak zo ziek geweest zeg! Den Driesch is wel een mooie camping ja, wij stonden helemaal boven in de hoek op de heuvel. De buren waren op een dag zomaar verdwenen zonder dat we er erg in hadden, ahdden ze ons 2 kratten pils nagelaten, toch liev