Gezoekt; vakantielocatie :)

oke, mijn vrienden en ik zijn dus ook op zoek naar een leuke camping...

liefst waar veel meiden zijn, goeie discotheken..

jeugdcampingen hebben we al naar gezocht, zoals Dennenoord in Ommen, maar die was al voor gereserveerd..

ma. 2 dagen voor vertrek bellen, schiet dus ook niet op

das het zelfde zo met jeugdcamping Duin en Zee (of iets in die richting), bij Renesse in de buurt

max. 2 dagen van te voren bellen...

wilden we via reisbureau proberen.
onder de 21 jaar werden er geen vakanties aangeboden:?

dus iemand nog een idee ofzo?

want ze willen nu dus al een midweek naar centerparcs Meerdal, maar dat zie ik ook niet echt zitten

:)
 
Originally posted by Skielder
oke, mijn vrienden en ik zijn dus ook op zoek naar een leuke camping...

liefst waar veel meiden zijn, goeie discotheken..

jeugdcampingen hebben we al naar gezocht, zoals Dennenoord in Ommen, maar die was al voor gereserveerd..

ma. 2 dagen voor vertrek bellen, schiet dus ook niet op

das het zelfde zo met jeugdcamping Duin en Zee (of iets in die richting), bij Renesse in de buurt

max. 2 dagen van te voren bellen...

wilden we via reisbureau proberen.
onder de 21 jaar werden er geen vakanties aangeboden:?

dus iemand nog een idee ofzo?

want ze willen nu dus al een midweek naar centerparcs Meerdal, maar dat zie ik ook niet echt zitten

:)

lastminute Malgrat of Blanes of zo? Denk dat het bijna even duur is als in Nederland...
 
Originally posted by Jossi
Hier in Ommel (gem. Asten) camping Oostappen, 5 sterren camping met subtropisch zwembad en een grooot meer. Groot en veel mooie meiden :)


Die camping ben ik ook geweest. Zeker wel relaxte camping.
 
Originally posted by Skielder
oke, mijn vrienden en ik zijn dus ook op zoek naar een leuke camping...

liefst waar veel meiden zijn, goeie discotheken..

jeugdcampingen hebben we al naar gezocht, zoals Dennenoord in Ommen, maar die was al voor gereserveerd..

ma. 2 dagen voor vertrek bellen, schiet dus ook niet op

das het zelfde zo met jeugdcamping Duin en Zee (of iets in die richting), bij Renesse in de buurt

max. 2 dagen van te voren bellen...

wilden we via reisbureau proberen.
onder de 21 jaar werden er geen vakanties aangeboden:?

dus iemand nog een idee ofzo?

want ze willen nu dus al een midweek naar centerparcs Meerdal, maar dat zie ik ook niet echt zitten

:)

Wij gaan weekje naaar Terschelling, hebben 3 tenten gehuurd (4 personen) maar door enkele afhakers nog 8 man over. Duzz jullie kunnen wel een tent huren voor uhmm...... 600 euro ofsow van ons :rolleyes: .
 
Re: Re: Gezoekt; vakantielocatie :)

Originally posted by Zippah
kweet de perfecte plaats voor je! plaatsje mol in belgie, camping zilvermeer en mocht dit vol zijn camping zilverstrand er tegenover :)

Ik ben vorig jaar in Mol geweest met wat maatjes (Centerparks is daar ook). Ik vond er dus qua uitgaan enzo geen ruk aan. Alles is Jezus ver weg, en Mol zelf loopt nou ook niet bepaald over van het bourgondische Belgische leven :rolleyes: . Waren we dat hele tyfus eind nog naar Lommel (was een plaats waar ik van had gehoord, en vrij groot was) gefiets. Was ook echt 0,0 te beleven. Ook kan ik me niks van water in de buurt herinneren (dit kan echter ook aan mij liggen, om er toch iets van te maken vloeide de Jupilers (te) rijkelijk :) )
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ze zijn daar bij Riviera niet helemaal fris in hun bol :|

Vanaf 27 jaar :eek:

Volgende! :|

Dat ben je onderhand toch al 8P .

Ik zou echt niet naar Mol gaan, daar wil je voor je verdriet nog niet zitten man.
 
Nee... reden: zie een paar reply's terug...

Lennert; het boeit me echt niet of er veel te doen is [vette discotheken, veel chicks, neuken, blabla]... We zijn alletwee allang niet meer vrijgezel, en hebben weinig eisen, behalve een relaxte camping, waar we lekker de hele dag bier kunnen drinken... Als ik wil rellen, ga ik wel [weer] naar Blankenberge, Renesse, Terschelling en dat soort spul :)
 
Dan kom je toch snel op een familiecamping-concept. Daarvan zijn er wel meer aan het Veluwemeer. Er zijn er wat in de buurt van Hulshorst. En misschien camping de Hooghe Bijssel?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Nee... reden: zie een paar reply's terug...

Lennert; het boeit me echt niet of er veel te doen is [vette discotheken, veel chicks, neuken, blabla]... We zijn alletwee allang niet meer vrijgezel, en hebben weinig eisen, behalve een relaxte camping, waar we lekker de hele dag bier kunnen drinken... Als ik wil rellen, ga ik wel [weer] naar Blankenberge, Renesse, Terschelling en dat soort spul :)

Opa Bart spreekt...Waarom blijf je niet gewoon thuis? :D
 
Back
Top