Gezoekt; vakantielocatie :)

Originally posted by Rikkademous
ik zit altijd in het vervuilde water daar door die stinkboten :D

Tja, waarom neem je dan ook een camping aan de polderkant :). De vaargeul gaat wel echt vlak erlangs idd.
Wel grappig om langs het naakstrand te varen btw :rolleyes:.
Eerst wist ik geeneens dat die er was, tot ik ineens een blote gast op een surfplank voorbij zag komen :r.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dit is ook aan je uiterlijk te zien, Rik ;)

nee jij trekt vollen zalen :| :*

wist niet dat er zoveel forummembers bekend waren met de riviera camping, maar eens een meeting houden :D

Originally posted by |Roy|
Mjah beetje jammer dat er bijna nooit echt jonge vrouwen liggen :(

als Bart er komt moet je nog maar eens een x langs varen ;)
 
Hmz met de roeispanen in de aanslag om al die hitsige potloodventers die op Bart afkomen op afstand te houden zeker...

Nee dankje :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Uh? Sinds altijd? :) De camping waar wij zaten [Hardenberg ofzo?] lag i.i.g. aan de Vecht :)
Zeker de Beerse Bulten? Kwam ik vroeger zeer vaak, echt vet (voor die leeftijd dan :) ) Vooral de fietscrossbaan.
 
BART!

Jij moet gewoon hier heen gaan..
http://www.campingterduinen.be/

Kom ik net van. Rustige camping. Groot verzorgd terrein + sanitair splinternieuw!

9 € pp/nacht...

De Haan = zalig rustig stadje dat nog de stijl van de jaren 60 uitademt. Echt een zalig vakantieoord...
 
camping riviera is wel leuk idd
heb daar 7 jaar gestaan:p
leuke discotheekje, alleen ik was 14 toen ik er voor het laatst kwam:p
korte opsomming: circus renz, waterplanten, veld L, bingo, playbackshow & de Flevohof

het blijkt wel dat veel forummembers daar geweest zijn
 
Re: Re: Gezoekt; vakantielocatie :)

Originally posted by Zippah
kweet de perfecte plaats voor je! plaatsje mol in belgie, camping zilvermeer en mocht dit vol zijn camping zilverstrand er tegenover :)

Daar ben ik ook geweest :D

8 jaar geleden ofzo :)
 
Originally posted by |Roy|
En daar ligt jullie boot dus ook? Ik vaar dus ook altijd daar :).


dan kan het niet missen dat je mij ooit gehoord/gezien hebt :P.
ben je toevallig dit of vorig weekend er nog geweest?
 
Originally posted by SBK 2001
dan kan het niet missen dat je mij ooit gehoord/gezien hebt :P.
ben je toevallig dit of vorig weekend er nog geweest?

Neej het weekend daarvoor wel :). En ik ben weleens door de week ah varen in die buurt. Meestal ook daar bij die eilandjes in de buurt, bij het snelvaargebied :).
 
Ja Flevo HOF heette het voor Walibi Flevo!

Ik kom daar nu nog wellis, alleen dan zit ik aan de andere kant zegmaar, dus als je bij Riviera op het strand staat naar links kijken en de overkant, daar staat een vriend van me met izjn ouders in een stacaravan. En die hebben daar ook een bootje liggen, das wel wijs, btje in dat ding varen als je dan rechting het zuiden (??) gaat heb je zon waterski iets, daar mag je lekker volgas janken :D
 
Hmz onder de brug bij Elburg door is het oosten :). Maar je weet toch wel dat het Veluwemeer redelijk horizontaal loopt? Dan zal het dus nooit snel noord of zuid zijn. :)
 
Originally posted by jeroenvankimmenade
betstaat nog wel hoor bart en ik wonen er 5min. vanaf.
Alleen is het nu onderdeel van de roompot geworden.

BART? :|

Gran Dorado is toch ingelijfd bij Center Parcs?
 
Back
Top