Gezoekt; vakantielocatie :)

Heheh ik stond dus altijd in het voorjaar met me ouders op die camping toen ik 12 was ofzo, smiddags met een groep hout zoeken en dan savonds kampvuur maken!

En toen werd net Walibi Flevo (nu Six Flags) aangebouwd (was daarvoor Flevoland ofzo) En gingen we daar alt9jd onder het hek door sneaken :p

En ik heb toen de El Condor getest :D
 
Six Flags ligt in bidding huizen dat is in Flevoland.

Eerst heette Six Flags 'Walibi Flevo'.

vlakbij staat een camping Rivierra, kan je goed bieren

Six flags is op ongeveer 2 kilometer afstand maar dat was al gezegt :)
 
Ermelo: Gezellig dorpje in bosrijke omgeving waar u uren kunt wandelen of deelnemen aan een van de vele activiteiten die er in de zomer plaats vinden. Dat deze activiteiten druk worden bezocht is niet verwonderlijk aangezien het inwonertal van de gemeente ermelo verdubbelt in de zomermaanden dankzij de vakantiegangers. 's Avonds zijn er bijvoorbeeld de befaamde bradieren en het centrum is in de zomermaanden gezellig, met zijn vele terrasjes en enkele uitgaans gelegenheden, en veelal zijn er nog genoeg mensen op de been. Vlakbij licht het veluwemeer waar u heerlijk aan het zandstrand kunt liggen en recreëren. Aan accomodaties ook geen gebrek, uit kunt kiezen uit de vele campings en bungalow parken die Ermelo rijk is.

Nou, heb ik ff duidelijk gezegd waar ermelo voor staat :)
 
Hier in Ommel (gem. Asten) camping Oostappen, 5 sterren camping met subtropisch zwembad en een grooot meer. Groot en veel mooie meiden :)

Ik ga paar dagen met een vriend naar Maastricht, kamer van z'n daar studerende zus. Een vrouwenhuis :)
 
Ommen: was toch altijd op door 't lint met die foute camping met meertje :) Dat was altied lol... vet ruzie tussen de boeren en de randstatters :)
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Ommen: was toch altijd op door 't lint met die foute camping met meertje :) Dat was altied lol... vet ruzie tussen de boeren en de randstatters :)

Ommel... en het is geen foute camping, niet voor niets 5 sterren. Ook nog nooit bij door het lint geweest.
 
Joh... dat had ik wel door. Maar die camping waar ze altijd aant filmen waren dat was toch ook in ommen, bij door 't lint, of uit je tent of weet ik wat..
 
Ommen en Ommel is niet hetzelfde ;) Ommen ben ik ook vaker geweest, lekker zwemmen in De Vecht :D

Verder bedankt voor de tips, ik zal eens gaan overleggen...

Jeroen; ik wil een relaxte vakantie, dus ik wil jou uiteraard niet tegenkomen :D
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ommen en Ommel is niet hetzelfde ;) Ommen ben ik ook vaker geweest, lekker zwemmen in De Vecht :D

Verder bedankt voor de tips, ik zal eens gaan overleggen...

Jeroen; ik wil een relaxte vakantie, dus ik wil jou uiteraard niet tegenkomen :D

Sinds wanneer ligt ommen aan de vecht Bart? :D
 
Camping Vlietlanden,

ligt aan een recreatieplas tussen Leiden en Leidschendam.

Grote plas, opzich prima te doen in de zomer.
 
gaan er veel naar riviera zie ik al...zou er ook heen gan met jaakaart voor sixflags...nu niet meer door ongeluk en 2 gebroken rugenwervels...lijkt me nou niet zo geslaagd om dan in de Goliath te stappen, en kan niet op luchtbedje slapen 8P
 
Ommen is wel leuk or;). leuk stadje waar veel te beleven is in de zomertijd. En die camping van uit je tent is camping dennenoord, daar ga ik dit jaar weer heen waarschijnlijk8)
 
Back
Top