Gezoekt; vakantielocatie :)

Domburg in Zeeland :), gaak dit jaar naartoe...
Is relaxte camping, niet te veel jeugd, goeie uitgaansgelegenheden op loopafstand, en nee geen kinderdisco's, je mag pas 18+ naar binne...
 
helaas dan mag bart niet naar binnen en nee ze trappen heus niet in je vervalsde id 8P tsja ga naar de appelhof dan kunnen we weer meeten :*
 
Originally posted by -Tim.b-
Domburg in Zeeland :), gaak dit jaar naartoe...
Is relaxte camping, niet te veel jeugd, goeie uitgaansgelegenheden op loopafstand, en nee geen kinderdisco's, je mag pas 18+ naar binne...

hmm, wij gaan zaterdag t/m maandag ff weg, maar waarnaartoe zien we zaterdag nog wel, auto volladen, en aanrijden:) zoiets zou ik wel zoeken, heb je toevallig een site ofzo ervan?
 
jammer dat je niet naar riviera kan gaan bart...tis echt een vette camping maar zoals roy al zei, er zijn heel veel vette mcampings in die buurt van het veluwemeer, waar je heel de dag kan relaxen:D
 
http://www.goolderheide.be/

Leuke en vooral schone camping, ben er paar jaartjes terug geweest met mn broer en wat vrienden enzo. Mocht gewoon. Tis echt een familie camping, het is in Bocholt, net over de grens van Belgie bij Weert, misschien te dichtbij dus :p
 
Originally posted by Sjoerd
Heheh ik stond dus altijd in het voorjaar met me ouders op die camping toen ik 12 was ofzo, smiddags met een groep hout zoeken en dan savonds kampvuur maken!

En toen werd net Walibi Flevo (nu Six Flags) aangebouwd (was daarvoor Flevoland ofzo) En gingen we daar alt9jd onder het hek door sneaken :p

En ik heb toen de El Condor getest :D
grote fantasie heb jij want rollercoasters testen ze alleen met zandzakken, de eerste mensen die erin kwamen te zitten was gewoon op de openings dag..
owjah maybe was dit onder de n00bs nog niet bekend maar six flags is in tussen ookal weer verkocht..
six flags holland zal dit seizoen(tot eind oktober) gewoon nog six flags holland heten, wat daarnaa de exacte naam word is nog niet bekend.
maar de koper is warner bros.
hoe ik hier aan kom?
www.movieworldfans.nl
zow dat was eruit
edit: nog iets
wel knap dat je als je al over het hek kwam langs de honden met beveiliging kwam en dat die bouwvakkers je niet tegenhielden sorry dat ik reageer maar zo is t nu eenmaal ik kan niet tegen mensen die liegen
 
Last edited by a moderator:
Originally posted by mwf.nl

edit: nog iets
wel knap dat je als je al over het hek kwam langs de honden met beveiliging kwam en dat die bouwvakkers je niet tegenhielden sorry dat ik reageer maar zo is t nu eenmaal ik kan niet tegen mensen die liegen

dude sjoerd heeft het over een jaar of 9 geleden:|

en nog iets: geen oude koeien uit de sloot halen.
 
Waarom niet gewoon naar Valkenburg? Hoef je alleen maar de A2 af te rijden. Is lekker dicht in de buurt, dus als je heimwee hebt ben je zo weer thuis:) Ik vind het daar gezellig, ik zat op camping den driesch, lekker dicht bij het centrum. Lekker stappen daar en naar de rodelbaan. Je kan zo naar Maastricht winkelen. Naar Vaals karten, naar het 3 landen punt, wat wil je nog meer?
 
Originally posted by ronnie_nrg
Waarom niet gewoon naar Valkenburg? Hoef je alleen maar de A2 af te rijden. Is lekker dicht in de buurt, dus als je heimwee hebt ben je zo weer thuis:) Ik vind het daar gezellig, ik zat op camping den driesch, lekker dicht bij het centrum. Lekker stappen daar en naar de rodelbaan. Je kan zo naar Maastricht winkelen. Naar Vaals karten, naar het 3 landen punt, wat wil je nog meer?

Als 16 jarige knulletjes wilden we wel toupen met bier, met nog 4 studenten van 24 uit groningen.

Niet vaak zo ziek geweest zeg! Den Driesch is wel een mooie camping ja, wij stonden helemaal boven in de hoek op de heuvel. De buren waren op een dag zomaar verdwenen zonder dat we er erg in hadden, ahdden ze ons 2 kratten pils nagelaten, toch liev :)
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Als 16 jarige knulletjes wilden we wel toupen met bier, met nog 4 studenten van 24 uit groningen.

Niet vaak zo ziek geweest zeg! Den Driesch is wel een mooie camping ja, wij stonden helemaal boven in de hoek op de heuvel. De buren waren op een dag zomaar verdwenen zonder dat we er erg in hadden, ahdden ze ons 2 kratten pils nagelaten, toch liev :)

Wij stonden ook op de heuvel tegenover de kantine.

Met die kratten piels, dat hadden wij in Renesse.:P
 
Back
Top