Gezoekt; vakantielocatie :)

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Iemand een leuke vakantielocatie in de Benelux, waar je relaxt een paar dagen bier kan drinken?

Geen drukke dorpen, waar alleen maar jeugd ligt te zuipen [Blankenberge en Renesse en Texel is wel leuk, maar been there, done that :rolleyes:]... Iemand anders leuke campings? Dus bijvoorbeeld in de Ardennen, of voor mij part Flevoland? Water moet er wel zijn, niet perse zee :)

Advertisement - register to remove this

eernewoude friesland, camping it wiid.
aanrader heb er 8 jaar gestaan, terwijl we maar een half uurtje hoeven te rijden8P (was vanwege onze winkel)

is aan het water, en er is een leuke scheepsbar op de buitenplaats.

In Biddingshuizen heb je de Riviera (spreek uit als rievierêra, kweenie meer hoe je het schrijft :p) Camping, das wel relaxed, aan het veluwemeer, kun je kampvuurtje bouwen ofzo, naar Six Flags (is 2 km langs de weg) etc.

Is wel wat denk?

Originally posted by Sjoerd
In Biddingshuizen heb je de Riviera (spreek uit als rievierêra, kweenie meer hoe je het schrijft :p) Camping, das wel relaxed, aan het veluwemeer, kun je kampvuurtje bouwen ofzo, naar Six Flags (is 2 km langs de weg) etc.

Is wel wat denk?

Koel doed :) ik ga daar 26 Juli heen.....ben er 2 jaar geleden ook al geweest, zwaar relax 8)

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Iemand een leuke vakantielocatie in de Benelux, waar je relaxt een paar dagen bier kan drinken?

Geen drukke dorpen, waar alleen maar jeugd ligt te zuipen [Blankenberge en Renesse en Texel is wel leuk, maar been there, done that :rolleyes:]... Iemand anders leuke campings? Dus bijvoorbeeld in de Ardennen, of voor mij part Flevoland? Water moet er wel zijn, niet perse zee :)

kweet de perfecte plaats voor je! plaatsje mol in belgie, camping zilvermeer en mocht dit vol zijn camping zilverstrand er tegenover :)

de RCN in zeewolde(flevoland). ligt aan het meer (wolderwijd), is kampvuurplaats, je hebt er huisjes en kan ook zelf met caravan/tentje.

het veluwe meer is ook rielekst....
zat campings daarzo, nunspeet is ook wel uitgaans gelegenheid dacht ik, harderwijk weet ik niet...

Originally posted by aerox-evo70
het veluwe meer is ook rielekst....
zat campings daarzo, nunspeet is ook wel uitgaans gelegenheid dacht ik, harderwijk weet ik niet...

nunspeet is niet veel aan, beter harderwijk dan

Zeeland, camping De Wildhof in Cadzand? Laten ze iedereen wel toe, zal vast nog wel plek zijn, niet duur, wel nogal jongerencamping :p Schijn leuk te zijn, ga er dit jaar heen..

Originally posted by Sjoerd

Is wel wat denk?

muhaahah ik woon der 10 km vandaan 8) en athenaracing werkt zelfs op de camping :p is wel wat om te relaxen maar voor uitgaan kan je het beter laten. een jongeren alcohol vrije disco 8P

precies iets voor bart 0?

Ik ben daar eens geweest toen ik 12 was ofzo en toen stond ik nog te hakken in die disco... Je kunt dus wel nagaan dat het dan nu nix is :). Wel vet was dat ze daar golfautootjes verhuurden 8). Heerlijk raggen :).
De Hooghe Bijssel (bij Nunspeet) is ook wel een relaxde camping. Ik ga er altijd varen nl. :).

Originally posted by Heineken
Zeeland, camping De Wildhof in Cadzand? Laten ze iedereen wel toe, zal vast nog wel plek zijn, niet duur, wel nogal jongerencamping :p Schijn leuk te zijn, ga er dit jaar heen..

Jaaaa.. ik ga er ook weer een week naartoe:) Maar zoveel plek zal er niet meer zijn, zit altijd wel aardig vol or.. Is wel fun daaro:P Mja tis Zeeland dus das altijd leuk:) Ik ben er van 2 tot 9 augustus..

Originally posted by BetaDriver-04
nunspeet is niet veel aan, beter harderwijk dan

Ik denk dat je beter naar de joy kan in nunspeet dan in harderwijk, want het is hier zo saai qua uitgaan op het moment!!:|

Back