GESTOLEN!!!!!!!!!!

Martini

Scootaholic
gijsappie2c.jpg

HEB JE DEZE SCOOT GEZIEN?????
BEL DAN 06-14382983


GEJAT OP 6 JULI IN ALMELO
KENMERKEN VAN DE SCOOT:
MHR CILINDER
R-FORCE UITLAAT MET FOR RACE DEMPER
19 MM CARB MET MALOSSI POWERFILTER
GEPERFOREERD KICKSTARTERDEKSEL
LET OP!!! IN DE KOPLAMP ZIT EEN LICHTUNIT VAN EEN NIEUWE SR GEBOUWD, MET HET OUWE GLAS VAN EEN VIPER ERVOOR.
FLUOR ORANJE VELGEN (NIET GESPOTEN MAAR GEMOFT)

de GOUDEN TIP/VINDER KRIJGT EEN BELONING

------------------
Remhendel > verlengt bij regelmatig gebruik de levensduur van je scoot

[This message has been edited by Martin Sanders (edited 11 July 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

gemoft betekend dat er een speciale laklaag om de velgen is gesmolten. net zoals bij standaard scooter velgen.
ooit geprobeerd om die "verflaag" eraf te halen
smile.gif

dat is echt kut
 
Gemoffeld bedoel je.

Ik dacht dat het zoiets was dat je de velg een negatieve lading geeft ofzo, en dan de verf een posi, zodat de velg de verf aantrekt waardoor de verf echt overal komt ofzo

Doen ze ook met frame's

Kan het helemaal mis hebben btw
 
Ook wel "poedercoat" genoemd , of is dat nu weel heel iets anders ? dat had ik iig laten doen , koste voor 2 velgen =250.

Sux man , je sr gejat is een onbeschrijfbaar gevoel (zet ff trieste muziek op) . Of het nou een persoon, of een sr is , het maakt niet uit, je voelt je even triest...

neej ff serieus , ik zou me echt vettig tering fucking fucker de fuck voelen .
Hij was natuurlijk niet all risk verz. he ? tja dan nog . een ouwe sr krijg je nog maar 1500 ofzo van de verz...

SUX !
 
als je scoot gejat wordt is dat altijd zwaar kut, ik hoop voor je dat ze hem nog terug kunnen vinden,maar reken er maar niet op,want de politie let liever op dat we niet te hard of zonder helm rijden (zonder helm is overigens wel terecht vind ik,maar das mijn mening)
 
Originally posted by Hebo_NRG:
juist...

datatag is echt een flut systeem, ik trek het er zo uit...


ik trek het er zo uit, ja heus zo uit de kappen zeker die laagjes en die chippies aan ut frame met die lijm die ze gebruiken
DREAM ON

maar t is idd waar dat ze niet altijd terug gevonden worden maar je hebt nog altijd meer kans dan wanneer je geen datatag hebt!!
 
Back
Top