Ideeën om gestolen runner terug te vinden.

Advertisement - register to remove this

lezen jullie zelf wel eens je eigen tekst terug?

dus ik moet t stickertje eraf halen zodat ie gejat kan worden zodat ik meer tijd heb om hem terug te vinden...... jeetje....
daar zakt toch wel ff de boks van af.

enige logische redenatie ontbreekt aan alle kanten.
 
Kunnen we ook van jou zeggen als je denkt dat een airtag sticker zo erg afschrikt:tearsofjoy:. En blijkbaar is begrijpend lezen niet echt je ding want dat is nieteens wat ik zei, dus ik herhaal mezelf wel even.
Als ze weten dat er zo'n ding in zit halen hem er gewoon uit, punt. En zelfs als je dan hun locatie weet kan je daar niks mee. Een locatie in een appje geeft je namelijk niet de toestemming in te breken en de politie kan er ook niet zo veel mee. Weten ze niet dat er zo'n ding in zit dan krijg je misschien nog de kans hem terug te vinden.
 
Ik heb een Apple Airtag in mn scooter zitten en een label/sticker waar AIRTAG opstaat...View attachment 68996
En geloof mij.... dat ding krijg je er niet uit!
Lekker goedkoop..voor 25 euro ben je klaar... net uit te zetten als je er niet bij kan en met dat batterijtje doet ie t zeker 2 jaar!
iets met mosterd enzo maar voor je volgende scooter misschien een goed idee!
ik zou als ik jou was dat stickertje er gewoon van af halen en het speakertje van de airtag eruit halen. Dan piept ie ook niet als die voor langere tijd niet bij de eigenaar in de buirt is
 
Denk dat velen wel goede punten hebben.
Waarschuwing zal dieven kunnen afschrikken.
Waarschuwing is ook een tip voor het snel opsporen van de tracer.
Niet waarschuwen geeft idd minder aanleiding voor het dievengilde om tracer te zoeken.
Niet waarschuwen zal niemand afschrikken.

Tja, ik heb een waarschuwingssticker zonder tracer!!

Groet,
 
Dit topic kan op
il_794xN.2873094911_k1j4.jpg

Denk dat velen wel goede punten hebben.
Waarschuwing zal dieven kunnen afschrikken.
Waarschuwing is ook een tip voor het snel opsporen van de tracer.
Niet waarschuwen geeft idd minder aanleiding voor het dievengilde om tracer te zoeken.
Niet waarschuwen zal niemand afschrikken.

Tja, ik heb een waarschuwingssticker zonder tracer!!

Groet,
stupid.gif
 
Back
Top