Scooter misschien gestolen.

gcs100

Well-Known Member
gast, wat deel je nou precies? Dat ondersteund alleen wat ik tegen je zei...
Jij komt praten hier terwijl je waarschijnlijk 0 mensen kent die zulke dingen doen of hebben gedaan. FF rustig aan hoor
Volgens mij verwar je mij met een ander.
Lees e.e.a. nog eens door.
Als dit wel voor mij bedoeld is, dan wil ik graag weten waarom.
Ik tast in het duister...

Scennix

Member
Nee, een nummer overzetten of een heel frame is wat anders vriend.
?? kerel wat praten jullie een onzin zeg. Over katten is gewoon gestolen zooi overzetten op een legaal chacis, als je zegt van niet ben je echt gek hoor
Post automatically merged:

Volgens mij verwar je mij met een ander.
Lees e.e.a. nog eens door.
Als dit wel voor mij bedoeld is, dan wil ik graag weten waarom.
Ik tast in het duister...
Je hebt gelijk, was een ander lol

gcs100

Well-Known Member
?? kerel wat praten jullie een onzin zeg. Over katten is gewoon gestolen zooi overzetten op een legaal chacis, als je zegt van niet ben je echt gek hoor

Oké, geen probleem...:)

Mdj004

Polini race vonkjes.

Omkatten (niet overkatten) is illegaal als er een voertuig voor wordt gedaan als een voertuig dat het niet is. Als je (in dit geval) een scooter tot het laatste schroefje en boutje uit elkaar haalt en vervolgens wettelijk bekijkt wat als de scooter wordt gezien is dat het frame met de nummers. Als de rest van het spul dus niet gestolen is mag dit gewoon op een ander frame gezet worden.

En nog aan @901scootrman109 wat is de setup van de scooter, aangezien je zegt dat deze gebruikt is als sprinter. Als het een 4t iget is weten we genoeg

Advertisement - register to remove this