Scooter misschien gestolen.

901scootrman109

New Member
Ik heb pas geleden een Piaggio Zip gekocht. Geen contactslot, geen achterwiel en geen papieren. Ik vond het verdacht, maar wij gingen langs bij ZIJN huis. En je zou wel een hele slechte oplichter zijn als je een gestolen scooter bij je eigen huis verkoopt. Goed gesprek gehad, blijkt dat hij de scooter als sprinter gebruikte. Ik kom er nu achter dat het framenummer eruit is geslepen. Maar het bloknummer niet. Ik heb het blok gecheckt, niet gestolen. Wat moet ik doen?
 
Advertisement - register to remove this

Nee, een nummer overzetten of een heel frame is wat anders vriend.

?? kerel wat praten jullie een onzin zeg. Over katten is gewoon gestolen zooi overzetten op een legaal chacis, als je zegt van niet ben je echt gek hoor
Post automatically merged:

Volgens mij verwar je mij met een ander.
Lees e.e.a. nog eens door.
Als dit wel voor mij bedoeld is, dan wil ik graag weten waarom.
Ik tast in het duister...

Je hebt gelijk, was een ander lol
 
?? kerel wat praten jullie een onzin zeg. Over katten is gewoon gestolen zooi overzetten op een legaal chacis, als je zegt van niet ben je echt gek hoor
Post automatically merged:



Je hebt gelijk, was een ander lol
Omkatten (niet overkatten) is illegaal als er een voertuig voor wordt gedaan als een voertuig dat het niet is. Als je (in dit geval) een scooter tot het laatste schroefje en boutje uit elkaar haalt en vervolgens wettelijk bekijkt wat als de scooter wordt gezien is dat het frame met de nummers. Als de rest van het spul dus niet gestolen is mag dit gewoon op een ander frame gezet worden.
Post automatically merged:

En nog aan @901scootrman109 wat is de setup van de scooter, aangezien je zegt dat deze gebruikt is als sprinter. Als het een 4t iget is weten we genoeg
 
Back
Top