"hij word geschat op zo een 16 a 17 PK en heeft flink wat power"
weet niet wat jullie setups waren? mss ook wel handig om te vermelden
vind het wel vreemd, als je toch zulke onderdelen hebt enzo moet je toch wel weten dat 16 pk niet reëel is.
lijkt mij dat dat dan iemand is die hier echt geen verstand van heeft op scootergebied, maar dan begin je toch ook geen project lijkt me?? beetje vreemd, mss heb je er wat aan.
aantal pks ga je toch niet schatten, en als je dan zon setup heb zou je toch eerder het vermogen schatten op 20+
maarja als je andere dingen in zn advertentie leest ga je toch weer twijfelen
Kan er niet echt iets uit op maken hoor. En ik zie wel vakker advertenties met Jordy's(rico) beta hoor. Maar de frame's zijn dus gevonden, bij iemand thuis? in de sloot?
lullig allemaal... ik probeer wel wat te achterhalen. aangezien maar een paar echte scooter dieven in lelystad zijn. Ik heb "gehoord" dat 3 knulltjes leeftijd 16/17/18 ongeveer, hebben ingebroken op industrieterein noordesluis ( waar de MWS scooters stonden ). Ik heb al zo vaak gehoord, dat mensen alles uit MWS loods mee wouden nemen. Het is nu toch gebeurd, erg triest. succes met het vinden van je andere spullen
Als ze om de hoek zijn gedumpt, je ze een paar straten verder hoorde rijden etc..
Dan zal de rest van de spullen ook niet ver weg zijn, als ze ver weg zouden wonen oid zouden ze duidelijk niet de moeite nemen + risico om de frames te gaan vervoeren en te dumpen.
Hou er rekening mee dat de rest van de spullen ergens op een zolder oid misschien wel op het zelfde industrieterrein liggen.
Erg jammer dit , maar zijn de frames meteen na de inbraak terug gevonden of pas een dag erna ofzo? Hoe dom kan je zijn om die frames te dumpen... Grote kans dat je t spul terug vindt aangezien de dieven niet zo slim zijn