Gestolen: 3 SBO Sprints scooters (MWS)

Status
Not open for further replies.
True true, het zullen waarschijnlijk ook wel Nederlanders geweest zijn, zal wel smerig zijn als het gewoon door bekende gestolen is. :X

waarschijnlijk mensen die hier ook komen, geregistreerd of niet. Zou er iig niks meer hier over zeggen, word ze anders wel heel makkelijk gemaakt om niet gepakt te worden als jullie zeggen wat er gaat gebeuren...

Dit is wel eens eerder gebeurt

Die kerel van wie zn Ice was gejat
ErikG uit Almere toen.

Men laat heel trots zn creaties zien en nemen mensen in vertrouwen en laten het spul IRL zien.

Helaas door de verloederende jeugd wordt hier zwaar misbruik van gemaakt.

Wellicht dat dit helaas een les moet zijn voor mensen om niet te veel info publiek te maken zoals je achternaam en directe woonomgeving ed.

Want zeker nu iedereen op Hyves zit en dat soort onzin , ben je erg makkelijk te traceren.

IK hoop echt dat het materiaal wordt terug gevonden en dat de daders een flinke knuffel krijgen van een bak steen oid.

Suc6 met de zoektocht

bij Erik (toen nog 5th geloof ik) was toen toch ook zijn blok uit de schuur gestolen in Almere ?
een jaar of 4 geleden geloof ik..
maar bij hem was er niet zoveel bekent over verblijfplaats e.d.
wie het uiteindelijk is geweest weet ik ook niet:)

Ook gewoon uit ze dakraam, waren een stel van ze vriendjes.

Beter weer ontopic.
Werd net gebeld door een jongen uit Lelystad die had vernomen dat er aanhoudingen zijn geweest en dat er 3 jongens vast zitten.

Straks meteen even hoogte peilen bij onze vrienden in Lelystad.

ah kijk eens aan :)

hopelijk is dat bij jullie ook het geval.. dan weet je tenminste wie het zijn ;)

Ook gewoon uit ze dakraam, waren een stel van ze vriendjes.

Beter weer ontopic.
Werd net gebeld door een jongen uit Lelystad die had vernomen dat er aanhoudingen zijn geweest en dat er 3 jongens vast zitten.

Straks meteen even hoogte peilen bij onze vrienden in Lelystad.

Als dit klopt en de spullen zijn er nog heb je echt geluk!

Laat iig wat weten ;)

zou wel mooi zijn als ze weer terug zijn :D

had ik ook, scooter tekoop gezet op marktplaats, scooter stond voor schuurtje waar die in stond, volgende dag was die weg:(, je verblijf plaats staat erop, ik woon in een klein dorp, google earth, ze hebben het adres en hij is weg.... erg leuk allemaal dat je alles van iedereen weet, maar zitten ook enorme nadelen aan zoals hier te zien.

Misschien waren de idioten zo stom geweest om er direct mee door hun dorp te aan blazen. :X

als die gasten gepakt zijn met onze scooters dan zijn ze iig echt kk dom,

ricardo posten ook al dat ie gister avond op steakout was en dat ie ze ook gehoord heeft, logish want die scooters maken natuurlijk een takke herrie die je in de weide omgeving hoort

jordy ging zo naar de politie om te informeren en hij zou het laten weten zodra hij iets weet

Die jongens lijken me sowieso niet al te snugger, want ze laten de duurste zips staan. Komt nog is bij dat ze hele bekende scooters pikken, waar bijna elk scooterforum van weet. Ik bedoel, iedereen kent de oranje beta en die slider, ook al zitten er geen kappen op, de kans dat ze gepakt worden is groter als bij een scooter die op geen een forum staat.

ricardo posten ook al dat ie gister avond op steakout was en dat ie ze ook gehoord heeft, logish want die scooters maken natuurlijk een takke herrie die je in de weide omgeving hoort

Zijn jullie dan de enige in lelystad die sprintscooters hebben? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat iemand anders daar ook een evo/speed/prorace scooter heeft staan en gewoon een rondje aan het blazen is.

Echter als het die gasten zijn die met jullie scooters aan het knallen zijn, zijn het echte de domste maar dan ook echt de domste dieven die het zijn!

Zijn jullie dan de enige in lelystad die sprintscooters hebben? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat iemand anders daar ook een evo/speed/prorace scooter heeft staan en gewoon een rondje aan het blazen is.

Echter als het die gasten zijn die met jullie scooters aan het knallen zijn, zijn het echte de domste maar dan ook echt de domste dieven die het zijn!

Het feit dat ze moeten stelen om aan geld/scooters te komen maakt ze al niet echt intelligent in mijn ogen...

daar zit wel een punt in,
je bent dom als je een paar straten verder gaat blazen met gepikte scooters.
dat valt op zeker dat geluid,

maar kan ook een andere beuner geweest zijn die zijn ding wilde testen.

Maar ik hoop dat ze het waren en opgepakt zijn,
Maar zover ik weet hoor je van een paar straten verder echt niet of het een evo, speed, c21 of mhr uitlaten zijn.
succes ermee

Vroeg of laat komt er wel iest van de 3 scooters boven water. want als ze het spul willen verkopen moet het toch wel ergens in de scooter wereld en da komt iemand het spul wel keer tegen.

Damn, dit komt wel hard aan.
Hopelijk vinden jullie ze snel terug.
Ik hou m'n ogen open in omg. Dordrecht.
Succes met het zoeken.

Status
Not open for further replies.
Back