Gestolen: 3 SBO Sprints scooters (MWS)

Status
Not open for further replies.
BELONING IS 200 euro al voor de gouden tip, en word nog wel hoger als ze alle 3 terecht zijn

Nu je er een beloning hebt op gezet moet je zeer goed nadenken over de informatie die je krijgt en niet zomaar alles aannemen en geloven , mensen gaan voor 200€ vlug iemand aanwijzen ;)

Lijkt me logisch dat ze het krijgen als ze de juiste aanwijzen...
En dat is dan toch wel 200 euro waard?

ik zou eerder een beloning doen van 500 euro, voor dat geld doen mensen beter hun best denk ik. ik hoop in ieder geval dat ze gevonden worden en dat er niks mist of stuk is. succes!

Ik zou ook nog steeds foto's posten van hoe ze er uitzagen op dat moment.

en de kappen zaten er nergens op ivm het banken? Dat zou dan nog iig 1 gelukje zijn.

dit is een foto van mijn zadel, vrij uniek wit met groen pia logo zonder buddyslot

huttenbouwenenzippert01jt1.jpg

spa0147dm8.jpg

verder heb ik op het moment geen actuele fotos van mn zip, heb namelijk nooit echt fotos van de dingen gemaakt omdat ik toch geen project pagina bij hield... maar miss zijn er van het weekend nog wat fotos gemaakt toevallig.. moet ik ff vragen

verdere beschrijving van de zip

het is een origineel frame met alleen spatbordstuk eraf geslepen
subframe is 10cm verlengd
setje sp98 velgen matzwart met geschuurde randjes(achtervelg is licht beschadigt)
voor zit een malossi whoopschijf
rs24 vering voor en achter, (achter is gloednieuw)
matzwarte mono arm die lichtjes krom is
verder zit er een epc stuur met clamp en bij horende stuurpen op, (dopje is licht beschadigd door het onderste boven zetten van de zip)
er zit een stuk pvc buis tussen de originele koelslangen(ivm met verlenging)

motorisch

Cillinder: speed 04 7t TWINS tuned
krukas: rhq pen12
uitlaat: malossi mhr team 2004(klein roestplekje in de bocht en klein krasje op het achterste stuk) uitlaat is goudbruin/zwart gekleurd door de hitte
ontsteking: Gloednieuwe malossi Rotor(oranje kabeltje is doorgeknipt omdat ik dacht dat het de bruine was)
inlaat: Twins inlaat met v-force membraan en een egte keihin 28mm met 70mm kelk die niet geheel gepolijst is
blok is ook TWINS tuned
overbrening: mhr 2000 vario met 3.2 grams rollen, stage 6 halfpoulie malossi snaar, delta koppeling en mhr koppelings huis met lichte roestplekjes op de ribben
xsh luchtfilter

verder nog, geen achterrem geen hevel, geen teller maar wel de bekabeling(stage 6) killswitch kabel is los(zat vast met plakband
domino snelgas(nieuw model)
aerox rempomp en remhevel(carbonne remhevel)
zwarte remklauw met rood en gele sticker erop
er zit een gilera dna olietankje in als benzine tank met een kraantje aan de onderkant
chroom vespa kapje op de mono arm
volledig geperforreerde cartekap(van jordy)met ori kickstart

Last edited:
Sonde. Maar zegt niks dat Martijn zei dat al Frank wakker wordt dat z'n scooter dan gestolen is. Dik toeval denks.

Foto van mijn kant van afgelopen weekend (vrijdag nacht)

[ir]http://mostwantedsprinters.nl/GESTOLEN/gestolenricopeping.jpg[/ir]

*links ricardo (Beta ark frame) - Rechts Zip Sp van Stephan

express in groot formaat gehouden en clickable

EN @ GEZEUR OVER MIJN ROX !!
heeft niks met dit te maken.. was gewoon toeval dat het gezegt was.. mijn scooter staat nu hier bij mij en niet in lelystad ! graag hier over op houden

Rik491
Helaas niet, we hebben er uitvoerig mee getest en hard mee lopen wheelie'en.
Voordat we gingen testen alles opgemeten. Na een half uur ermee te knallen niks mee aan de hand. Dus jammer dat het frame wel goed en stevig is.

Kan een van de eigenaren even contact met mij zoeken via pm? (Pm dan even je tel nummer, dan kan ik er morgen even over bellen).

zijn de beta kappen ook weg of is alles kaploos gestolen (buiten de slider die half aangekleed was). ?

ik hoop dat je deze dingen terug ziet!! echt een kut streek... en anders zou ik gaan zoeken int oostblok ze zijn vast op bestelling gepikt.. ;)

is dat eigenlijk alles wat we krijgen in dit topic?
3 foto's?

Beter doe je je moeite en zoek je zoveel mogelijk foto's samen van die scootes en post ze hier.
zeker de details ook. :)

ik hoop dat je deze dingen terug ziet!! echt een kut streek... en anders zou ik gaan zoeken int oostblok ze zijn vast op bestelling gepikt.. ;)

Ja dat denk ik ook... Een sprint scooter op bestelling in het oostblok 8P

Even over me Slider, ik reed inmiddels met een ander Slider frame, langer en lager, het is het oude frame van de MWS Slickslider....

Even wat foto's:

s6hap4.jpg

210afx5.jpg

e5l0f4.jpg

Frame was inmiddels helemaal wit gespoten, bij krassen zie je de gele coating er nog wel doorheen waarschijnlijk....

Verder de carters; herkenbaar aan het BJ ingegraveerde letters...en de gaatjes aan de achterkant...foto's:

heinekenblokxx6.jpg

projectfoto803fb8.jpg

Slecht te zien maar kan geen betere foto vinden(zie startmotorplek!)

Meer info volgt nog, staat tevens ook in me projectpage

Ja dat denk ik ook... Een sprint scooter op bestelling in het oostblok 8P

Zou goed kunnen hoor, in het oostblok word gewoon op ,, bestelling '' gejat, je vraagt om een bepaalde auto en die kk polen komen hem hier bijvoorbeeld jatten, rijden hem meteen naar de nieuwe eigenaar en hoppatee, die zie je nooit meer terug.

Zou goed kunnen hoor, in het oostblok word gewoon op ,, bestelling '' gejat, je vraagt om een bepaalde auto en die kk polen komen hem hier bijvoorbeeld jatten, rijden hem meteen naar de nieuwe eigenaar en hoppatee, die zie je nooit meer terug.

Ja auto's ja.... Maar ik zie nou niet echt een markt voor half afgebouwde sprintscooters...

Status
Not open for further replies.
Back