dit is een foto van mijn zadel, vrij uniek wit met groen pia logo zonder buddyslot
verder heb ik op het moment geen actuele fotos van mn zip, heb namelijk nooit echt fotos van de dingen gemaakt omdat ik toch geen project pagina bij hield... maar miss zijn er van het weekend nog wat fotos gemaakt toevallig.. moet ik ff vragen
verdere beschrijving van de zip
het is een origineel frame met alleen spatbordstuk eraf geslepen
subframe is 10cm verlengd
setje sp98 velgen matzwart met geschuurde randjes(achtervelg is licht beschadigt)
voor zit een malossi whoopschijf
rs24 vering voor en achter, (achter is gloednieuw)
matzwarte mono arm die lichtjes krom is
verder zit er een epc stuur met clamp en bij horende stuurpen op, (dopje is licht beschadigd door het onderste boven zetten van de zip)
er zit een stuk pvc buis tussen de originele koelslangen(ivm met verlenging)
motorisch
Cillinder: speed 04 7t TWINS tuned
krukas: rhq pen12
uitlaat: malossi mhr team 2004(klein roestplekje in de bocht en klein krasje op het achterste stuk) uitlaat is goudbruin/zwart gekleurd door de hitte
ontsteking: Gloednieuwe malossi Rotor(oranje kabeltje is doorgeknipt omdat ik dacht dat het de bruine was)
inlaat: Twins inlaat met v-force membraan en een egte keihin 28mm met 70mm kelk die niet geheel gepolijst is
blok is ook TWINS tuned
overbrening: mhr 2000 vario met 3.2 grams rollen, stage 6 halfpoulie malossi snaar, delta koppeling en mhr koppelings huis met lichte roestplekjes op de ribben
xsh luchtfilter
verder nog, geen achterrem geen hevel, geen teller maar wel de bekabeling(stage 6) killswitch kabel is los(zat vast met plakband
domino snelgas(nieuw model)
aerox rempomp en remhevel(carbonne remhevel)
zwarte remklauw met rood en gele sticker erop
er zit een gilera dna olietankje in als benzine tank met een kraantje aan de onderkant
chroom vespa kapje op de mono arm
volledig geperforreerde cartekap(van jordy)met ori kickstart