Gestolen: 3 SBO Sprints scooters (MWS)

Status
Not open for further replies.
Ja ok. Maargoed ik zie al vele reacties van mensen die mensen kennen dit en dat, (zoals spacerabbit). Ik zou hier in de begin post wat meer foto's plaatsen van specifieke onderdelen (dus geen hele projectpage posten), maar net een foto van die afgedraaide rotor of gepolijste cilinderkop en weet ik veel wat allemaal :)

Succes ermee iig

de frames waren de grootste kenmerken.. die hebben ze gedumpt:(
Slimme zet, hopelijk maken ze binnenkort een grote fout

of als je logisch nadenkt, hebben ze de scooters gestolen. Gelijk helemaal kaal gestript en alle spullen meegenomen en het frame laten liggen. Dom helemaal niet dom, Wat dom zou zijn is met de scooters gaan rijden/lopen zodat iedereen kon zien welke scooter het was en wie er op reed, dat is dom. Ook als was het in de nacht, met alles heb je getuigen. Nogmaals lullig, komt vast wel boven water.

Als die dingen gejat zijn om te verpatsen, waarom plaatst niemand.....(en dan niet de eigenaren,of wel de eigenaren maar dan onder een valse naam) een advertentie dat je bijvoorbeeld een speed zoekt, getuned en wel direct. Geld is geen probleem en verzenden ook niet. Er reageert altijd wel iemand, en zo kan je toch kijken of je eigen zooi weer wordt aangeboden + het feit dat je dan gelijk een naam hebt;)

Gr. Kevin

of als je logisch nadenkt, hebben ze de scooters gestolen. Gelijk helemaal kaal gestript en alle spullen meegenomen en het frame laten liggen. Dom helemaal niet dom, Wat dom zou zijn is met de scooters gaan rijden/lopen zodat iedereen kon zien welke scooter het was en wie er op reed, dat is dom. Ook als was het in de nacht, met alles heb je getuigen. Nogmaals lullig, komt vast wel boven water.

Uh er even van uitgaande dat je t spul met een bus komt jatten. Lijkt MIJ slimmer. En om daar een uur te gaan sleutelen om de blokken eraf te krijgen lijkt me ook niet super slim. Of degene moet weten dat er geen alarm etc is. Om vervolgens met zware weekendtassen over straat te gaan huppelen.

Daarom heb ik een gevoel dat het die pizza courrier is Jordy

Die kwam er vaker zei je, en die weet wel hoe het gebouw inmiddels eruit zag, hij keek ook altijd zijn ogen uit op de scooters, waarschijnlijk niet alleen op de scooters maar ook op alarms, etc etc

Komt wel goed(Y)

als ze het wel om het geld hadden gedaan hadden ze 2fast zipjes wel meegenomen en de losse nx die ernaast stond..en ze hebben het wel met haast eraf gehaal alle draden van de onsteking waren doorgeknipt alle stekkertjes zaten nog op de framepjes...... dus 3 halve onstekingen... en bij dennnis zat ze radiateur 360 graden omgevouwen.......

zijn niet echt slimme gasten..... maar hopen snel meer info te hebben..

lelystad lelystad mijn stad:D

lullig allemaal... ik probeer wel wat te achterhalen. aangezien maar een paar echte scooter dieven in lelystad zijn. Ik heb "gehoord" dat 3 knulltjes leeftijd 16/17/18 ongeveer, hebben ingebroken op industrieterein noordesluis ( waar de MWS scooters stonden ). Ik heb al zo vaak gehoord, dat mensen alles uit MWS loods mee wouden nemen. Het is nu toch gebeurd, erg triest. succes met het vinden van je andere spullen

''Ik heb gehoord+ omschrijving leeftijd plaats etc.''

Ik vind dit toch een heel erg verdachte opmerking!;)

''Ik heb gehoord+ omschrijving leeftijd plaats etc.''

Ik vind dit toch een heel erg verdachte opmerking!;)

Volgens mij heeft hij zich ook alleen geregistreerd om dat te vertellen.
Hij heeft pas 2 Posts, toevallig allebei in dit topic.
En is net 2 dagen lid van het forum :rolleyes:

Beetje vreemd idd.

Misschien ist een member die hier wel op t forum zit en mee leest, maar even een extra account heeft aangemaakt om hier te reageren. Ik zeg even IP adres checken en kijken of het met een andere user overeenkomt :+ ..

Kan een mod wel doen denks..

Als er nou eens iets meer via pm gecommuniceert wordt ipv alles hier in de topic blaaten. Van mij mag het hoor, maar het is alleen een tip. Ik ben er voor 90% van overtuigd dat daders hier mee kunnen lezen:!

En ik ben ervan overtuigd dat jullie allen ons hierbij ook niet helpen, maar juist het tegen overgestelde.

Reageer liever alleen als je wat weet etc.

Ehm je maakt zelf zo'n topic aan hoor?

Mgoed, zoals ik al eerder zei. Ik heb het idee dat ze niet ver weg zijn en dat de onderdelen nu op 1 of andere zolder liggen of loods/schuur.
Wat ook kan is dat ze de scooters gestolen hebben, ergens in de bosjes gezet hebben en ze later gestript hebben en de frames dus achter gelaten hebben. Dus adviseer ik je zowiezo (neem aan dat dat al is gebeurd) even een rondje te lopen/fietsen en bij beschutte plekken kijken of er sporen zijn van het strippen van de scooters.

Nu wil ik niemand bang maken of mezelf verdacht maken of wat dan ook. Maar dit zijn wel de 2 manieren om een brom/scooter te stelen en het spoor dood te laten lopen. Nu kan iedereen me kansloos etc vinden maar ik kan het weten en kwam er altijd mee weg. (diefstal etc is al lang verleden tijd voor moi)

Ik hou iig mijn ogen open, zit 5-10 keer per dag op marktplaats etc dus je hoort het wel als ik wat zie/vind.

Succes iig!

We hopen zelf ook dat het gewoon in Lelystad ligt.

Wat je zegt klopt deels wel, maandag op dinsdag was erin gebroken.
Ze hebben het toen gewoon naar hun huis mee genomen en uit elkaar getrokken en vrijdag nacht de frames gedumpt.
Waarom vrijdag nacht, omdat we donderdag avond er nog waren geweest en toen lag er niks. Ook hebben wel goed gekeken in de omgeving. Helemaal niets.

iemand inmiddels nog wat gehoord of vernomen?? bijvoorbeeld die spacerabbit die dacht te weten wie het waren??
of die jongen op het ROC in Lelystad jij nog wat gehoord?? grote kans dat die gasten gewoon daar op school zitten.. en k denk dat als ze het hebben gedaan om het geld, ze inmiddels al wel het een en ander aan het verkopen zijn..
scooters zijn nog steeds loos..

we hebben wel het een en ander, maar dat gaan we hier zekers niet neer zetten omdat er hier ook een hoop mensen mee lezen

als je begrijpt wat ik bedoel;)

we laten het zeker nog niet los

we hebben wel het een en ander, maar dat gaan we hier zekers niet neer zetten omdat er hier ook een hoop mensen mee lezen

als je begrijpt wat ik bedoel;)

we laten het zeker nog niet los

Nee ok, zou ik ook niet hier neerzetten..
was meer benieuwd of jullie al beetje waren gevorderd ermee :henko:

PM anders ff wat jullie hebben Stephan :*

Lijkt mij het verstandigste dat ze helemaal niemand iets gaan vertellen die er niks mee te maken heeft, mischien ben jij er wel bij betrokken? Tuurlijk sturen ze niks door.

Status
Not open for further replies.
Back