This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gestolen: 3 SBO Sprints scooters (MWS)

Status
Not open for further replies.

nou een beetje kenner herkend wel een straatscootje met een bler pijp en een vol getunede sprint scooter, maar goed het is natuurlijk wel raar dat er 3 gasten opgepakt worden met scooters, niet 1tje die ff een test rondje maakt opzn hok...

hopelijk zijn het de gasten die onze scooters gestolen hebben en staan ze nu veillig op buro(waarschijnlijk wel weer buiten :X) en zitten die gasten in de cel

hopelijk horen we snel wat van de politie

Kom net terug van Lelystad,

De agent mocht niet veel zeggen, wel zei hij dat hij wel wat gezien had in het dag rapport. Werd richting huis al gebeld door politie bureau.
Veel werd er niet gezegt alleen wat we kunnen doen etc.

Er werd niks gezegt over dat er mensen waren opgepakt.
Misschien was het een gerucht of een roddel, wel hebben ze morgen ochtend een bespreking en word dit uitgebreid besproken want heb alles naar hun toe gemailed.

Verder weet ik zelf ook niet meer...

Wel appart dat tijdens de inbraak de velg van jordy beschadigd is

Neeh jongens mooi kloten, ik hoop dat het allemaal goed gaat komen.

Jullie hadden er iig veel zin in afgelopen weekend.

Ja dat vond ik dus ook heel erg raar Mischien hebben ze zich bedacht toen ze die mee wilde nemen..?

Ja dat vond ik dus ook heel erg raar Mischien hebben ze zich bedacht toen ze die mee wilde nemen..?

ik denk eerder dat ze te gehaast waren en die heftafel niet naar beneden/los kregen,

maja dat is ook maar speculeren, meer kunne we op dit moment niet doen

Die die scooter is niet zo zwaar om hem er ff met 2 man af te tillen. Denk gewoon dat ze wisten dat de 2fast kitjes moeilijk te slijten waren op het moment. Dus waarschijnlijk kenners.

Binnekort niet meer Mijn ouders willen naar lelystad verhuizen, 1 ding is dan zeker de candy zip gaat dan mooi vastgeketend in een betonnen vloer.})

He jordy, ik had je gister nog wat gesproken erover, die jongen had wel rs24 met monoarm, maar niet verlaagd, en die monoarm was zo verroest als een konijn die aan plassex doet

Succes!

zwaar klote dit soort dingen!
hoop voor jullie dat ze in 1 deel terug gevonden worden!
succes er nog mee!

Uit het dakraam van de schuur die los van het huis staat ja.
Vriendje is trouwens ook een groot woord, maar het was wel een bekende. Jochie is trouwens ook opgepak, politie heeft toendertijd echt goed werk gedaan! Dat het een bekende was maakte het nog vreemder allemaal.

Achteraf gezien ben ik er niet slechter van geworden, maar goed het zuigt wel. Mensen moeten met hun fikken van andermans spullen afblijven.

//ontopic: hopelijk komt alles terecht! Had Karsemeijer nog een goede tip?

heb hem een pm gestuurd maar hij heeft niet gereageerd daarop :X

miss tegen een van de andere jonges dat weet ik niet

ik verkoop een firefox met omgelast subframe, nou wil een jongen uit lelystad heel graag dat subframe hebben....

Ik dacht gelijk aan jullie!!! miss een bekende met een firefox?

Ja en het neefje van mn vriendin die heeft een kennis in Lelystad met een zip.
Ik moest gelijk aan jullie denken!! Misschien een bekende met een zip?

Ja en het neefje van mn vriendin die heeft een kennis in Lelystad met een zip.
Ik moest gelijk aan jullie denken!! Misschien een bekende met een zip?

Het idee dat hij een omgelast subfram wil vanwege een snel blok

Aapie

Status
Not open for further replies.