Ook gewoon uit ze dakraam, waren een stel van ze vriendjes.
Beter weer ontopic.
Werd net gebeld door een jongen uit Lelystad die had vernomen dat er aanhoudingen zijn geweest en dat er 3 jongens vast zitten.
Straks meteen even hoogte peilen bij onze vrienden in Lelystad.
Misschien waren de idioten zo stom geweest om er direct mee door hun dorp te aan blazen. :X
ricardo posten ook al dat ie gister avond op steakout was en dat ie ze ook gehoord heeft, logish want die scooters maken natuurlijk een takke herrie die je in de weide omgeving hoort
Zijn jullie dan de enige in lelystad die sprintscooters hebben? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat iemand anders daar ook een evo/speed/prorace scooter heeft staan en gewoon een rondje aan het blazen is.
Echter als het die gasten zijn die met jullie scooters aan het knallen zijn, zijn het echte de domste maar dan ook echt de domste dieven die het zijn!
Zijn jullie dan de enige in lelystad die sprintscooters hebben? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat iemand anders daar ook een evo/speed/prorace scooter heeft staan en gewoon een rondje aan het blazen is.
Echter als het die gasten zijn die met jullie scooters aan het knallen zijn, zijn het echte de domste maar dan ook echt de domste dieven die het zijn!