Grand Dink 50S
Gisteren geprobeerd om mijn Led en koplamp verlichting aan te sluiten op de geschakelde plus van mijn contact.
alles werkte tot ik er achter kwam dat mijn accu werd leeg getrokken.
Na wat metingen te hebben verricht zag ik dat mijn laad spanning maar 12.6 volt was.
Ook als alles uit stond.
Na alles weer terug gezet te hebben had ik weer een laadspanning van 14.9 volt.
nu zijn mijn verstralers (4X) wel erg zwaar 2X 800 lumen en 2 X 10.000 Lumen.
Wat ik alleen vreemd vind is dat als alles uit staat mijn laad spanning ook niet boven de 12 volt uit komt.
Ook niet met een andere spannings regelaar.
Nu mijn verstralers (4X) over de geschakelde plus (DC) en mijn kop lamp gewoon AC.
Verstralers uit laadstroom 14.9 volt verstralers aan 12.1 volt (gemeten over de accu)
Ra ra hoe kan dit.
Gele draad genomen (AC) doorgeknipt en doorverbonden met geschakelde plus zodat mijn Verstralers ook bediend kunnen worden met de groot licht schakelaar en dan zakt mijn laadspanning ineen ook als de verstralers uit staan.
Iemand ideeen ???
Gisteren geprobeerd om mijn Led en koplamp verlichting aan te sluiten op de geschakelde plus van mijn contact.
alles werkte tot ik er achter kwam dat mijn accu werd leeg getrokken.
Na wat metingen te hebben verricht zag ik dat mijn laad spanning maar 12.6 volt was.
Ook als alles uit stond.
Na alles weer terug gezet te hebben had ik weer een laadspanning van 14.9 volt.
nu zijn mijn verstralers (4X) wel erg zwaar 2X 800 lumen en 2 X 10.000 Lumen.
Wat ik alleen vreemd vind is dat als alles uit staat mijn laad spanning ook niet boven de 12 volt uit komt.
Ook niet met een andere spannings regelaar.
Nu mijn verstralers (4X) over de geschakelde plus (DC) en mijn kop lamp gewoon AC.
Verstralers uit laadstroom 14.9 volt verstralers aan 12.1 volt (gemeten over de accu)
Ra ra hoe kan dit.
Gele draad genomen (AC) doorgeknipt en doorverbonden met geschakelde plus zodat mijn Verstralers ook bediend kunnen worden met de groot licht schakelaar en dan zakt mijn laadspanning ineen ook als de verstralers uit staan.
Iemand ideeen ???