Gepakt XD

Stephaaniee

Well-Known Member
haha XD
wat denk je rijd ik naar school, net als elke dag :Z
word ik ineens aangehouden, het ging als volgt, ik rijd daar over het fietspad met mijn scooter want er is een tussenweg alleen voor fietsers en over de autoweg is zeker 5 minuten omrijden, wat denk je rijd ik daar zet me scooter weg, kijk ik om komt er heel sloom een woutencar aanrijden OVER HET FIETSPAD ZONDER GORDEL OM!, wat denk je zeg ik zo tegen die lúl, Hoi, alles goed waarop die vent zegt met mij wel met jou niet, vervolgens gaat hij uitmaken dat ik geen certificaat heb en scooter niet van mij is, ik pak braaf me ID + rijbewijs + eigendoms bewijzen, vervolgens politie staat vol open mond me aan te gapen en zegt houd je grote kop waarop ik antwoorde ik ben geen paard ik heb een hoofd :+ waarop die vent kwaad werd, ik heb nu dus en proces verbaal gekregenvoor het niet rijden over de rijbaan (€60,-) :'( wat niet zo grappig is :eek:
ik kan zeker niks beginnen tegen die agent? :(
 
Advertisement - register to remove this

Lijkt me niet echt heel erg op waarheid berust dit verhaal. Maargoed, je kunt geen ene moer uitmaken tegen de agent, aangezien jij fout zat, en je bent gesnapt dus moet je betalen. Pech gehad.
 
je reed toch ook op een fietspad waar je niet mocht rijden??
ja, er rijden op een dag daar stuk of 40 scooters over
die over de autobaan moeten, en sterker nog de politie
heeft ervoor gezorgt dat ze kwamen controleren :p
en ik vind zelf een waarschuwing kan ook wel :L
 
al doet de hele wereld het.. maar het mag nie volgens de wet... mag jij het toch ook nogsteeds niet :)
simpeller kan het niet lijkt me..

als iemand een bank overvalt..
wil nie zegge da jij da ook mag toch :)
 
ja, er rijden op een dag daar stuk of 40 scooters over
die over de autobaan moeten, en sterker nog de politie
heeft ervoor gezorgt dat ze kwamen controleren :p
en ik vind zelf een waarschuwing kan ook wel :L

Jij vind van wel en hun vinden dat je een boete moet krijgen en die heb je gekregen. Misschien volgende keer minder bijdehand doen tegen hun....
 
whatever, heb gisteren een pv gekregen omdat ik dit bord niet gezien had x|(met auto)


1153042877.jpg


was gewoon 2 richtingsverkeers-weg, je MOET dus rechts afslaan en dan aan de lichten keren ofzo8P

130€ lichter, leg me dr gewoon bij neer.
 
Back
Top