gepakt voor rollerbank is dit optie

Grrr, ik haat joden.....
Toch grappig wat een gozer van me school heeft gedaan, toen ie zijn papieren moest laten zien, haalde hij sleutel uit contact, nadat hij em op stuurslot had gezet, en toen gooide hij per ongeluk, zijn sleutel in zijn buddy, ja meneer de agent ik kan niet mee naar de rollerbank sorry....

Greetz,
 
Nou, die jood was doorgereden en zei, jongen ik hou je in de gaten, hahaaha...

Maar goed mag dat dan openbreken? Je hebt immers niets strafbaars gedaan, en ze hebben geen huiszoeking ehhh scooterzoekingsbevel :P... Ben benieuwd of ze dit mogen doen!?

Greetz,
Me
 
Ten eerste:

nee ze mogen hem niet openbreken, je hebt namenlijk nog geen wet overtreden, want dat bewijzen ze ze met de rollerbank.
Hij kan het wel zien als obstructie van controle en je daarmee naaien.
Maar wouten-kennend pakken ze je dan wel op andere dingen als gele stickers, bandenprofiel, geen linkerspiegel, en dat soort crap.

Ten 2e: Ja je kunt een ander frame nemen, maar je zult opnieuw moeten verzekeren. Je schrijft dan niet over, maar betaalt een nieuw premie, zo niet, correct me, maar ik zal wel eens navragen.

Succes!
 
ik weet het antwoord al want een vriend ze broer die heeft een vriendin bij de politie en daar is het aan gevraagt. zij gaf als antwoord: nee ander frame is geen optie want het staat op de naam van de persoon. als iemand 1x op ze eigen scooter gepakt is en die ging tehard en hij rijd later op iemand anders ze scooter die ook tehard gaat dan word de 2de scooter meteen in beslag genomen.
aardig gekke shit hé stelletje #%$@$^^#$%$%$$ zijn het.
 
Als je nu met die ASO-controle gepakt word en je word daarna nog een keer gepakt boven de 2kw of een andere "ernstige" overtreding ben je hem kwijt...
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Als je nu met die ASO-controle gepakt word en je word daarna nog een keer gepakt boven de 2kw of een andere "ernstige" overtreding ben je hem kwijt...

hoe weet je dat zo zeker over die 2kw ?? ik heb de eerste keer 1KW gehaalt.. en ook zon brief mee gehad, 2 trouwens, eentje voor geluid waar in stond dat ie de volgende keer zou worden ingenomen, en eentje met de 1kw....

nu lees ik op de website van rotterdam-rijnmond over een oud stukje over de ASO aanpak dit

"Er zijn in deze periode 934 staandehoudingen verricht in de regio en 12 aanhoudingen in verband met diverse delicten. Er werden 1045 mulderfeiten opgemaakt (voor ‘kleine’ overtredingen) en 374 processen-verbaal wegens ernstige overschrijding van het motorvermogen en/of geluidsoverlast."

Mulderfeiten zijn dus kleine overtredingen, onder de 1.8kw dus... worden deze als strafrechtelijke overtredingen gerekend

daarnaast krijg ik nog een " schikking " van het OM wegens teveel DB is dat een proces verbaal ??
 
ik ben "hoogst" persoonlijke naar het politiebureau gegaan, en die meneer vertelde me dat boven de 101db je problemen hebt, en boven de constructiesnelheid problemen heb :D

dus me aerox, en dan een leovinci ZX + zelfgemaakte gasschuif begrenzer = zeker niet 101db, en zeker niet boven de 75km...
 
Back
Top