gepakt voor rollerbank is dit optie

tupac_shakur121

tha P*I*M*P*
hey ik ben pas gepakt voor de rollerbank en ging natuurlijk tehard en met die nieuwe regel ben ik hem de volgende keer kwijt. ik zat zelf eens tedenken maar is het misschien een optie om een ander frame tenemen dan lijkt het natuurlijk ook of ik een andere scooter heb. dan heb ik toch 1x dat ik hem ni kwijt ben. want van me ouders mag ik nou niet meer rijden omdat ze niet willen dat die in beslag word genomen. maar zou dat een mogelijkheid zijn om een ander frame tenemen?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Boete gaat op naam slimmert...

het gaat er om dat hij niet weer gepakt wordt met dezelfde scooter.....slimmerD :rolleyes:


...heb het zelf aan oom agent gevraagd :)
 
dus als de boete op naam gaat, dan word je straks opgepakt met je maat zijn scoot en die word dan in genomen :S
 
is het nu zo dat als je voor de 2de keer gepakt word met een te hoog vermogen dat je,je scoot kwijt bent ???
 
Originally posted by freebie
is het nu zo dat als je voor de 2de keer gepakt word met een te hoog vermogen dat je,je scoot kwijt bent ???

Neeej niet overal , ik d8 dat ze dat als proefproject hebben in rotterdam en grote omgeving daarvan.
 
ik heb pas een aprilia sr50 gekocht en hou hem maar begrensd want ik word ziek van die rollerbank controles
 
Originally posted by freebie
ik heb pas een aprilia sr50 gekocht en hou hem maar begrensd want ik word ziek van die rollerbank controles

zo he!, door jou reply hebben we het antwoord!!

Voor Tupac....

Ik denk zelf dat het niet echt gaan werken,

mocht je een frame van bv een vriend hebben, en je krijgt die boete, mocht zowieso dat frame ook verzekerd zijn, en je moet dan ook een andere naam op geven, want het frame nummer staat dan niet onder jou naam, dus het word zowieso een heel gedoe, k denk dat niet rijden/std rijden, de beste opties voor je is.

Greetz Dennis
 
Originally posted by ids
dus als de boete op naam gaat, dan word je straks opgepakt met je maat zijn scoot en die word dan in genomen :S

idd...en je maat is nog medeplichtig ook nog, omdat ie jouw een scooter leent waarvan ie weet dat ie niet op de weg mag.....

tenzij jouw maat zegt "'ja maar...hij heeft m'n sleutels gejat"....dan is 't weer een heel ander verhaal..

zo simpel is 't allemaal niet !
 
Nee, dat heet joy riden in de volksmond :) En dan mag het weer wel. (kerel die ik ken reed op zn 15e tegen een auto met brommer, met medenweten van zn vader. Maar toen ook gezegd dat het joyriding was, en toen was het goed :))
 
Originally posted by Lennox
Nee, dat heet joy riden in de volksmond :) En dan mag het weer wel. (kerel die ik ken reed op zn 15e tegen een auto met brommer, met medenweten van zn vader. Maar toen ook gezegd dat het joyriding was, en toen was het goed :))

joyriden mag óók niet.....

de verzekering betaald dan sowieso niet uit!!
 
ten eerste boete gaat op naam ten 2e wil jij elke x als je gepakt word een ander frame gaan kopen, word dure bezigheid, kan je je beter door de taxi laten vervoeren is goedkoper 8P
wat wel helpt is scoot op ander zijn naam zetten want ze kunnen hem niet afpakken als ie niet van jou is
 
Is een goede begrenzer geen beter idee?

Ik heb begrepen dat ze je zo doorhebben met de standaard begrenzertjes... maar als je een ventiel op je carb gooit die je vanaf je zadel open kan gooien, zodat je veel valse lucht krijgt... verlies je toch veel vermogen?
 
Back
Top