gepakt rollerbank... door spel van de politie

pinen

Well-Known Member
ik niet maar een vriend van me
maar het gebeurde zo
hij reed met een andere vriend door de stad op weg naar rembrand.staan ze voor een stoplicht, komt er een motorsmeris naast hun staan, lacht vet scheinheilig. doet ie met zijn vinger iet wiet weid is eerlijk weg, ja jij meekomen en die ander mocht gaan.
echt te belachelijk voor woorden.. ZE maken er gewoon godverdomme een spel van. dus hij tegen al die agenten, die vonde het wel belachelijk maar ja konden ook niks doen
maar kan je dit niet aankaarten door bijv bezwaarschrift in te dienen ofzo wegens niet gelijke behandeling ofzo?

mazl p
 
Advertisement - register to remove this

je kan natuurlijk altijd bezwaar maken, tegen het feit dat je 'aanhouding' niet eerlijk verlopen is.... of het wat zal uitmaken weet ik niet. Maar ik vind dat het behoorlijk uit de klauwen begint te lopen met dat rollerbank gedoe.
suc6 met t schrijven van je bezwaarschrift, ik zou t er zeker niet bij laten zitten. :) ( voor je vriend dan hè)
 
denk je dat het geloofwaardig overkomt als jij een bezwaarschrift indient en in je brief zet: ik wil dat het nietig wordt verklaard oid omdat hij iet wiet wied is eerlijk weg deed tegen mij? en omdat hij schijnheilig lachte? ik denk het niet.
 
haha nee niet nutteloos maar ik wou gewoon weten of ik dan reeele kans maakt ik bedoel vind het wel te gek voor woorden hoe het verlopen is, maar ja... bezwaarschrift komt er zeker denk ik wel maar wat erin komt nog ff goed over nadenken
 
we moeten eens een brief naar justitie schrijven over al deze kutgeintjes van agenten en alle andere onrechtmatigheden die er zijn bij aanhoudingen en bij rollenbanken enzo, dit begint echt uit de hand te lopen!!
 
jongens , als jullie motorwout zouden zijn dan vond je het ook leuk en ging je er ook een kat en muis spelletje van maken

verplaats je eens in hun denkpatroon

maar het blijft altijd wel lullig moet ik toegeven
 
Back
Top