Geen benzine in vlotterbakje ?

• Thread starter Thread starter AreA99
  • Start date Start date
A

AreA99

Guest
Heb dus een probleem met de benzineanvoer. Er komt geen bezine in het vlotterbakje en als ik aan de benzine slang van de carb zuig komt er geen benzine uit. Ik heb wel de membraam plaatje verandert en deze staan ietjes wijd zeg maar omdat het niet voor dit type was. Zou het hier mee te maken hebben of moet ik naar een ander probleem zoeken?

Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

slangetje erin en ff zuigen(tip: niet te lang:P) kweet alleen nie of dat zuigen egt gezodn is. Je hebt ook van die pompjes waarmee je dit kan doen maarja die moet je ook maar net hebben. tankje losmaken en onderste boven houden?

of gewoon je benzine en vacuum slang erafhalen,en dan gaan zuigen aan de vacuum slang .Komt de benzine uit de benzine slang,kan je in een emmer of zoiets dergelijks houden.Duurt wel mff maar werkt perfect en je knoeit niet.

ik vermoed dat het over een area51 gaat: rechter zij paneel af halen dan ga je je tank zien daar ga je een grijs doosje (vacuumpomp) op zien zitten an onderaan zit er een darm die naar je onderkant van tank gaat haal deze los aan de vacuumpomp en hou darmpje naar beneden in emmer of jerrycan.

Heb dus een probleem met de benzineanvoer. Er komt geen bezine in het vlotterbakje en als ik aan de benzine slang van de carb zuig komt er geen benzine uit. Ik heb wel de membraam plaatje verandert en deze staan ietjes wijd zeg maar omdat het niet voor dit type was. Zou het hier mee te maken hebben of moet ik naar een ander probleem zoeken?

Last edited by a moderator:
wel als je andere membraamplaatjes plaats moet je kijken of er nergens licht door komt dus kijk langs binnen en kijk of er licht door komt door de randen zoja, weetje waarom hij geen benzine aan zuigt, en hoe dat het komt dat er geen bezine uitkomt uit je darm naar carb is omdat een area een vacuumpomp heeft je mag zo hard zuigen dat je wil en kan er zal niets uitkomen. zoek je vacuumdarm op (zit onder startmotor op een nippel haal hem daar af en zuig daar aan normaal moet er dan benzine uit je darm beginnen stromen, zo niet is je vacuumpomp kapot. maar eerst en vooral dus membraampjes controlere alles terug plaatsen en hou dan je hand op je carb zonder luchtfilter en paar keer kicken normaal als alles goed is zal hij benzine krijgen dan. mvg

Back