Gebuikers handleiding peugeot zenith

wim1

Well-Known Member
Hallo ,
Ik heb me pas aangemeld bij dit forum , dus zal ik me even in het kort voorstellen.
Mijn naam is wim en ben 64 j ik heb sinds enkele dagen een peugeot zenith snorscooter om wat boodschapen te doen en een stukje te gaan rijden.
Ik weet helemaal niets van scooters en heb toch wel wat vragen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een gebruikershandleiding kan komen of waar ik die kan downloaden, ivm met tankinhoud , verbruik en de stand van de bezine kraan .
En weet iemand of er een soort haak bestaat waar ik een boodschappen tas aan kan hangen aan de stuurkolom, anders moet ik die los tussen mijn voeten zetten.
Ik heb nog meer vragen , maar als ik hier een antwoord op kan krijgen ben ik al zeer blij.
Groeten,
Wim, ( Wim1)


!!!!Handleidingen te vinden in deze post: http://forum.scooterforum.net/forum...peugeot-zenith-146677/index2.html#post3209797
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

zou het niet handiger zijn die gewoon online te gooien (als dat al niet is gebeurd) en deze link in dit topic te zetten en een slotje erop?

is al een paar keer gebeurd dat mensen dit topic terug onnodig naar boven kicken terwijl ze het met een PM ook kunnen vragen...
 
Misschien laat, maar aub

zijn er nog mensen op zoek naar
een handleiding voor de peugeto zenith / buxy / speedake ?

Ik heb 2 weken terug deze zenith van mijn dochter gehad. 2e hands maar prima ding.
Maar is wel heel anders als mijn oude zundapp
Kan ook wel wat hulp gebruiken bij o.a. die startonderbreker enzo want nu heb ik een paar dagen liggen klooien met starten hahahahaha
 
ik heb een werkplaats handboeken voor de modellen: zenith, buxy, sf, speedake, vivacity, elyseo en TKR... ik zal deze gratis naar bas sturen zodat hij deze hier online kan zetten... (dus niet een gebruikershandleiding maar hier kan je ook al verder mee)
dat weer iemand overal geld wil uitslagen had ik van sf wel verwacht hij mocht van mij nog wel wat langer hier wegblijven... dus bas PM ff je mail
 
ik heb een werkplaats handboeken voor de modellen: zenith, buxy, sf, speedake, vivacity, elyseo en TKR... ik zal deze gratis naar bas sturen zodat hij deze hier online kan zetten... (dus niet een gebruikershandleiding maar hier kan je ook al verder mee)
dat weer iemand overal geld wil uitslagen had ik van sf wel verwacht hij mocht van mij nog wel wat langer hier wegblijven... dus bas PM ff je mail

Met sf bedoel je speedfight ? Die zou ik wel heel graag willen !
 
ik heb een werkplaats handboeken voor de modellen: zenith, buxy, sf, speedake, vivacity, elyseo en TKR... ik zal deze gratis naar bas sturen zodat hij deze hier online kan zetten... (dus niet een gebruikershandleiding maar hier kan je ook al verder mee)
dat weer iemand overal geld wil uitslagen had ik van sf wel verwacht hij mocht van mij nog wel wat langer hier wegblijven... dus bas PM ff je mail

Ik zag dit te laat omdat ik het topic niet las, maar bij deze :)

Hier bij deze de manuals voor zenith, buxy, sf, speedake, vivacity, elyseo en TKR (ingelogd zijn om te downloaden)
 

Attachments

  • 2009_Scooter_Battery_Applications.pdf
    19.4 KB · Views: 166
  • Peugeot 50cc.pdf
    2.2 MB · Views: 300
als iemand samen met de user manual dit in een zip bestandje zet en upload op het forum dan heb je die irritante reclame niet.(van megaupload)
ik heb zelf geen webspace dus kan het zelf niet. heb het daarom ook maar daar upgeload
 
Back
Top