Gebuikers handleiding peugeot zenith

wim1

Well-Known Member
Hallo ,
Ik heb me pas aangemeld bij dit forum , dus zal ik me even in het kort voorstellen.
Mijn naam is wim en ben 64 j ik heb sinds enkele dagen een peugeot zenith snorscooter om wat boodschapen te doen en een stukje te gaan rijden.
Ik weet helemaal niets van scooters en heb toch wel wat vragen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een gebruikershandleiding kan komen of waar ik die kan downloaden, ivm met tankinhoud , verbruik en de stand van de bezine kraan .
En weet iemand of er een soort haak bestaat waar ik een boodschappen tas aan kan hangen aan de stuurkolom, anders moet ik die los tussen mijn voeten zetten.
Ik heb nog meer vragen , maar als ik hier een antwoord op kan krijgen ben ik al zeer blij.
Groeten,
Wim, ( Wim1)


!!!!Handleidingen te vinden in deze post: http://forum.scooterforum.net/forum...peugeot-zenith-146677/index2.html#post3209797
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Hallo Eric I
Nog even een vraag er zit onder de punt van het zadel een zwarte kraan die kan ik naar links en rechts draaien en in de midden stand zetten , hij staat gewoon in de midden en dan rijdt hij goed .
Ikweet alleen niet wat de stand links of rechts is , dus ik laat hem maar in de midden staan.

Vr Gr Wim
 
het verbruik zal op de +/- 1 op 16/20 liggen, dit is ook afhankelijk van hoe die staat afgesteld. Een snor verbruikt vaak iets meer dan een brom, omdat ze aardig geknepen worden op het vermorgen maar toch bijna de zelfde hoeveelheid brandstof verbruiken.
 
Jeetje, waar komen al die Zenith's ineens vandaan??? Krijg je ze gratis bij een pak melk tegenwoordig?

Oudste types zenith (met trommelremmetje voor) hadden nog wel een benzinekraan trouwens, die zat op de plaats waar Wim beschreef!
 
Peugeot.JPG
 
Back
Top