Vivacity handleiding gevraagd

Goedendag,

Ik ben nieuw op dit forum. Heb sinds eind mei een Peugeot Vivacity (uit 2006 of 2007) Ik heb vroeger op Puchjes enzo gecrosst etc. In 2008 een Aerox voor op de weg. En vanaf 2009 TM 2011 een Derbi Senda. Daarna een auto gekocht. Maar het kriebelde om IETS te kopen. En heb deze Vivacity gekocht voor er bij (ik houd mijn auto gewoon)

Maar er zijn wel wat dingen loos die ik niet gezien heb toen ik hem kocht. Maar goed, voor 275 kun je ook niet heel verwachten voor een scooter op kenteken.

Maar heeft iemand een handleiding? Ik kan alleen op internet een handleiding vinden voor nieuwere modellen van de vivacity.

En p.s. die automatische choke werkt die ook echt zonder handeling? Scooter start na stilstand erg moeilijk (moet +- 15 keer kicken), terwijl als ie heel even gelopen heeft, hij daarna direct na 1 keer kicken loopt. Overloop op scooter lekt wel wat benzine, dus misschien komt het daardoor. Dus dat de vlotterbak te leeg is na tijdje stilstaan. En als ie "warm" is is de vlotterbak gevuld en is het dus 1 keer kicken.
 
Advertisement - register to remove this

@arkAC Thanks voor de bevestiging, dat ik de goede link heb. Altijd handig om dit handboek te hebben. De scooter rijd prima opzich, maar het kan nog wel eens van pas komen.

Ik heb alleen de luchtfilter en bougie vervangen, dat lukt wel zonder boekje haha. Die oude bougie was enorm geroest, vooral rond de schroefdraad. Ik kreeg hem eerst ook niet los. Beetje wd40 op de bougiesleutel gedaan, en toen kwam ie los.
 
Is voor de oudere vivacity.. Volgens mij vanaf 1999 tm 2004 of zo..

Overigens zijn voor de latere modellen volgens mij geen boekje.. (dan krijg je die wellicht voor het oudere model.


Als je iets wilt weten kan je het ook gewoon vragen.. Misschien dat iemand het hier weet.
 
Back
Top