Ik ben benieuwd wat je er uit gaat krijgen, ik heb er iig nog geen dikke score's mee gezien
Heb je eventueel een grafiek (gezien)?
SBO of lolgericht?
Voor de rest, blijf hem net als de rest volgen.
Veel succes!
dan wil ik je niet beledigen maar dan is de score wel heeel positief, verwacht dus niet dat je aan die score komt, al een idee wanneer je gaat banken?
Succes iig en hoop dat je er toch een leuke score uit krijgt!
Nieuwe tcr?
@ Wieger
Heb de TCR met gegoten kop..
Verder de bijhorende onderdelen
Niemand een suggestie & ervaring met andere vertanding als 14/52 ?
Zit meer te denken aan een korte vertanding te proberen :?
Ik heb persoonlijk alleen maar slechte ervaring met vertanding @ minarelli. Met een groot wiel heb ik alle mogelijke combinaties zowat erin gehad, maar het liep nergens zo mee als gewoon stnd secundair met 13/44. Met vermogen van 24pk aan achterwiel.
Ziet er netjes uit. Ben benieuwd wat je zelf uit de tcr kit haalt.
Over de vertanding. Ik zou gewoon 13/44+std sec pakken en ermee testen.
Vanuit daar kan je pas conclusies gaan trekken of je korter of langer op vertanding moet.
edit/ Jordy was me al voor.
ey kerel
alles goed?
hoop dat je de tcr lkkr aan de loop krijgt toch zou ik niet direct op een 25 rekenen. bij het oude type zit nog wel es wat verkeerd (ik heb zelf ook veel gezeik met de cil)
Wel behoorlijke score, maar wat was het gecorrigeerd? Succes verder.
gr
ey kerel
alles goed?
hoop dat je de tcr lkkr aan de loop krijgt toch zou ik niet direct op een 25 rekenen. bij het oude type zit nog wel es wat verkeerd (ik heb zelf ook veel gezeik met de cil)
Ik kan het verkeerd zien:+ maar hij heeft nu al een score boven de 25, nog niet gecorrigeerd denk ik?.
Wel een nette score ben benieuwd wat die doet in combinatie met nx
bank van ddl is niet echt te vertrouwen denk dat je op een normale bank rond de 23 a 24 zit. hd had met ze speed sonics ook 25 op die bank en bij tovami van fred 21.5